Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sånn "babys første år"-bok, anbefalinger?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-10, 23:42   #21
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sånn "babys første år"-bok, anbefalinger?

Vi har "Barnet vårt" som finnes i rosa eller lyseblått. Har vært på markedet siden 70-tallet (minst), og er veldig godt å skrive i. Det er spesielt morsomt fordi jeg har samme selv som mamma ordna til meg. I forhold til barnedåp så limte vi bare bilder over der. Ikke noe problem.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 00:42   #22
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Vi har denne til begge barna:
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...oduktId=153595

Denne hadde vi også en gang i tiden. Bortevekk, gitt.

Jeg innbilder meg at det ikke var så mye "far" inni der. Iallefall ikke ekstremt mye.

Hm, spørs om jeg skal bestille ny til begge ungene. Skal virkelig bli gøy å prøve å huske alt som skjedde med Storebror. Haha.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 01:49   #23
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vi har også "da jeg var liten". Boka er fin, den! Er en del om "hva pappa tenkte" osv, men litt kult å sette en strek over og skrive mamma over med penn, vel? Sjarmerende, synes jeg!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 12:50   #24
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk et slik album av mamma og dem nå.
Det er fra Litor.
Vet ikke hvor jeg kan finne det på nette, men det er noe nytt som har kommet. Litt sånn scrap-aktig.
Alle sidene er plastlommer. Du tar ut hver side/ark, skriver og kan lime på blider, putte ting nedi siden osv.
Litt vanskelig å forklare, men jeg likte det super godt.

Skal se på nettet om jeg kan finne det, eller om jeg får tatt bilde av det og lagt det ut til deg.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 13:02   #25
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

http://www.univers.no/baby-0-2-ar/ba...lbum/sku-28256

Dette fikk jeg.
Ikke så godt bilde av den da. Jeg like det iallfall veldig godt.

Gammel 09-05-10, 14:08   #26
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Det ser forresten ut til å være denne vi fikk shute, og som jeg nevnte tidligere i tråden. Jeg regner med jenteutgaven er lik.

Plastlommer høres ut til å passe late-Matilda, så kanskje jeg kan sjekke ut den i alle fall.

Gammel 09-05-10, 14:23   #27
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Den med plastlommer hørtes ikke dum ut, men jeg vil gjerne se den, selges den i fysiske butikker også?

Det fine med plastlommer er jo at man kan ta ut noen ark om man ikke liker dem, putte i blanke ark med bilder, etc. Me like.

Jeg har kjøpt et scrapbookalbum til ham da, det er jo bare tomme plastlommer, men noe sånn med ferdige forslag hadde vært kjekt i tillegg.

Gammel 09-05-10, 14:35   #28
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Den med plastlommer hørtes ikke dum ut, men jeg vil gjerne se den, selges den i fysiske butikker også?

Det fine med plastlommer er jo at man kan ta ut noen ark om man ikke liker dem, putte i blanke ark med bilder, etc. Me like.

Jeg har kjøpt et scrapbookalbum til ham da, det er jo bare tomme plastlommer, men noe sånn med ferdige forslag hadde vært kjekt i tillegg.

Den jeg fikk er kjøpt i butikk!!
Den er genial og som du sier, man kan bytte ut sider, legge til osv!

Gammel 09-05-10, 14:59   #29
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Da skal jeg se etter den. Er det mulig å putte inn flere plastlommer, er der evt tomme lommer bakerst?

Gammel 09-05-10, 15:03   #30
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av shute : 04-08-12 kl 23:50.
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.