Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Askefast, heldiggrisen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-10, 00:13   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Askefast, heldiggrisen

Min mor er på Canariøyene og sitte askefast. Synes jeg synd på henne? Niks
Andre askefaste?

(og der ser jeg det står aksfast i overskriften, hva enn det er... )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 00:15   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aksfast, heldiggrisen...

Haha, jeg trodde det var en "min venninne"-tråd, og lurte på hvordan du fikk perper til å bli Askfast baklengs. :burde ha lagt seg:

Gammel 12-05-10, 00:22   #3
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal dit om en uke, nåde Island om den aska ikke er borte til da.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 03:31   #4
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg er spent, for jeg har en sønn i Kroatia jeg gjerne skulle hatt hjem om en stund da.
Nå har ikke asken stengt noe der enda, men den har jo vært litt nær.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 07:11   #5
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Askefast, heldiggrisen

Noen som har link til oversikt?

Mannen reiste til Milano i går, og jeg tenker at det ville være typisk om han satt fast der resten av langhelgen ...

Gammel 12-05-10, 07:38   #6
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Moren min satt fast samme sted forrige gang det var stopp i flytrafikken, jeg kan ikke huske at jeg syntes så fryktelig synd på henne nei.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 13:23   #7
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Overskriften fikset ser jeg. Flinke admin!

Nå se der ut til at flyet går seint i kveld. Tror hun kunne ønske at asken lå ett par dager til.

Gammel 12-05-10, 13:25   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Haha, jeg trodde det var en "min venninne"-tråd, og lurte på hvordan du fikk perper til å bli Askfast baklengs. :burde ha lagt seg:

reprep baklengs her. Høres ut som jeg skal henge meg 2 ganger med ett rep Så når min "venninne" skal spørre om noe, så er det drastisk!

Gammel 12-05-10, 13:31   #9
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Vi reiste hjem på søndag så asken kom noen dager for sent.
Et par dager ekstra hadde passet meg fint.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.