Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Verdens beste t-skjorter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-10, 18:11   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens beste t-skjorter?

Hvilke kortermede basistopper sverger du til? Jeg er spesielt interessert i svar fra folk som

• er litt barmfagre og foretrekker v-hals
  • har lang rygg
  • muligens er litt slække i mageskinnet og derfor foretrekker stoff med litt hold i, ikke tynn-tynne greier som legger seg pent inn i hver minste fold
  • f.eks. bruker str. 44

De gamle H&M-toppene med v-hals og sånn snurping midt på brystet holder virkelig på å ta kvelden, nemlig. Jeg trenger nye og aner ikke hvor jeg skal gå.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 18:23   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste t-skjorter?

Sånne har jeg også. De med bittelitt pufferm, ikke sant? De var veldig gode og tykke i stoffet. Jeg har i grunn ikke funnet noen god erstatning.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 18:26   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, sånne, jeg har sett deg i dem. Nå angrer jeg på at jeg ikke hamstret som en gal mens de ennå fantes.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 18:28   #4
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sverger til enten Gina Tricots "tank-topper". Ellers har jeg brukt Vero Modas basistopper mye. De finnes i tank-top, kortermet modell og langermet modell. De er lange. Jeg kan vel kalles barmfager, og er definitivt slækk i mageskinnet! Bruker stort sett str. 40/42/L i topper. Ingen av disse er dessverre med v-hals, men en dyp rund hals. Funker fint allikevel, selv om jeg også liker v-hals best.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 18:30   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært innom det meste på leting etter "den perfekte toppen", men har enda ikke funnet den. Blir hengende her inne, og håper at det kommer noen tips.

Gammel 12-05-10, 18:36   #6
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Vero Moda sine er veldig greie. De har rundt hals da men.

Stødige i stoffet, men samtidig stretchy.
Jeg brukte de hele graviditeten, og når jeg tok de på meg etterpå var de like faste i stoffet, så de blir i alle fall ikke slarkete.

Finnes i mange farger, er lange, og de har singlet, t-skjorte og langermet.

Gammel 12-05-10, 18:42   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært veldig fornøyde med noen fra Filippa K som har holdt i evigheter. De er kanskje litt tightere enn slik du beskriver dem, men de er tykke. Ellers har jeg noen bra fra Inwear også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 18:42   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Nå angrer jeg på at jeg ikke hamstret som en gal mens de ennå fantes.

Det bør man alltid gjøre om man finner det perfekte plagg.
Følger med i tråden siden jeg også trenger nye t-skjorter. Men jeg vil helst ha med rund utringning, litt stor men ikke veldig stor.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 18:46   #9
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Filippa K sine t-skjorter. Koster skjorta () men varer i evigheter. Faste og fine i stoffet, og holder fasongen og fargen veldig bra.

Gammel 12-05-10, 19:16   #10
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Da magen ikke er som den engang var hjelper det ikke engang med elefantstørrelse i klær så lenge stoffet er tynt og med altfor mye stretch. Jeg følger tråden ivrig!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 19:19   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

En singlet fra HM i litt for liten str under en vanlig t-skjorte gjør også mye bra for figuren og passformen på t-skjorta. Litt hold-in effekt uten å være hold-in.

Gammel 12-05-10, 19:26   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også sånne topper fra Filippa K - de er like fine og tighte i stoffet etter flere års bruk. De er verdt pengene, altså.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 19:27   #13
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gudrun Sjöden sine t-skjorter i basisutvalget er veldig gode, holder fasongen og er nette uten å være valkeklistrete. Men, de finnes bare med rund hals, tror jeg.

Gammel 12-05-10, 19:34   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken da?

http://www.perfectlybasics.nl/Produc...eTemplateId=04

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 19:37   #15
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Malene Birger singleter er er runde, men med god utrigning, og lange. Je finner aldri topper som er lange nok. Jeg hater hater at toppene sklir opp i ryggen eller magen. Benetton har fine topper i fint stoff og snitt, men de er alt for korte for meg. Filippa K også.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 19:40   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Denne, Dragen:http://www.perfectlybasics.nl/filipp...000242115.aspx

Gammel 12-05-10, 20:47   #17
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Jeg har også sånne topper fra Filippa K - de er like fine og tighte i stoffet etter flere års bruk. De er verdt pengene, altså.

De er fine, men knøttsmå.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 20:52   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Hvilke kortermede basistopper sverger du til? Jeg er spesielt interessert i svar fra folk som

• er litt barmfagre og foretrekker v-hals
  • har lang rygg
  • muligens er litt slække i mageskinnet og derfor foretrekker stoff med litt hold i, ikke tynn-tynne greier som legger seg pent inn i hver minste fold
  • f.eks. bruker str. 44
De gamle H&M-toppene med v-hals og sånn snurping midt på brystet holder virkelig på å ta kvelden, nemlig. Jeg trenger nye og aner ikke hvor jeg skal gå.

Hah!
Det var jo mine kriterier!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 20:58   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet noen veldig ålreite på Cubus av alle steder. Jeg har bare kjøpt med rund hals, men mulig de har med v-hals også. De heter bare Basic t-shirt og er merket med 2 for 149. Jeg har kjøpt disse flere ganger, så det er tydelig at dette er noe de har inne som standard

De er ganske lange, sklir ikke opp og sitter "pent tett", men ikke sånn at alt av bulker osv. vises.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 21:02   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes disse fra e-basic hos Ellos er ganske ok. God stretch og ok lengde:

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...earchBackLink=

Jeg synes disse også er ganske ok. Men ikke V-hals da.

(Finnes i mange farger) http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=33438&productId=189484& articleId=256627&variantId=2168052&SellingFlag=Sea rchText&SearchBackLink=#=#

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...earchBackLink=

Esprit:

Ellers så har Ellos disse basictoppene:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.