|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Verdens beste t-skjorter?Hvilke kortermede basistopper sverger du til? Jeg er spesielt interessert i svar fra folk som
De gamle H&M-toppene med v-hals og sånn snurping midt på brystet holder virkelig på å ta kvelden, nemlig. Jeg trenger nye og aner ikke hvor jeg skal gå.
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?Jepp, sånne, jeg har sett deg i dem. Nå angrer jeg på at jeg ikke hamstret som en gal mens de ennå fantes.
|
|
|
#4 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens beste t-skjorter?Jeg sverger til enten Gina Tricots "tank-topper". Ellers har jeg brukt Vero Modas basistopper mye. De finnes i tank-top, kortermet modell og langermet modell. De er lange. Jeg kan vel kalles barmfager, og er definitivt slækk i mageskinnet! Bruker stort sett str. 40/42/L i topper. Ingen av disse er dessverre med v-hals, men en dyp rund hals. Funker fint allikevel, selv om jeg også liker v-hals best. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Viser tenner
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?Jeg har vært innom det meste på leting etter "den perfekte toppen", men har enda ikke funnet den. Blir hengende her inne, og håper at det kommer noen tips.
|
|
|
#6 |
|
Curlingkone
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?Vero Moda sine er veldig greie. De har rundt hals da men.
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?Jeg har vært veldig fornøyde med noen fra Filippa K som har holdt i evigheter. De er kanskje litt tightere enn slik du beskriver dem, men de er tykke. Ellers har jeg noen bra fra Inwear også.
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?
Det bør man alltid gjøre om man finner det perfekte plagg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trøtt
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?En singlet fra HM i litt for liten str under en vanlig t-skjorte gjør også mye bra for figuren og passformen på t-skjorta. Litt hold-in effekt uten å være hold-in.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens beste t-skjorter?Jeg har også sånne topper fra Filippa K - de er like fine og tighte i stoffet etter flere års bruk. De er verdt pengene, altså.
|
|
|
#13 |
|
Audacious
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?Gudrun Sjöden sine t-skjorter i basisutvalget er veldig gode, holder fasongen og er nette uten å være valkeklistrete. Men, de finnes bare med rund hals, tror jeg.
|
|
|
#14 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?Malene Birger singleter er er runde, men med god utrigning, og lange. Je finner aldri topper som er lange nok. Jeg hater hater at toppene sklir opp i ryggen eller magen. Benetton har fine topper i fint stoff og snitt, men de er alt for korte for meg. Filippa K også. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Trøtt
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?Denne, Dragen:http://www.perfectlybasics.nl/filipp...000242115.aspx
|
|
|
#17 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De er fine, men knøttsmå.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Hah!
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?Jeg har funnet noen veldig ålreite på Cubus av alle steder. Jeg har bare kjøpt med rund hals, men mulig de har med v-hals også. De heter bare Basic t-shirt og er merket med 2 for 149. Jeg har kjøpt disse flere ganger, så det er tydelig at dette er noe de har inne som standard
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Verdens beste t-skjorter?Jeg synes disse fra e-basic hos Ellos er ganske ok. God stretch og ok lengde:
|
![]() |
|
|