|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvilken sykkel til kort 6-åring?jeg har en kort 6.5 åring hun er 107 cm. vi har nett kjøpt en brukt sykkel og den er en 16" |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sykkel til kort 6-åring?Jeg anbefaler en Furio 20" fra Bike Brothers. Vi kjøpte den til LilleVenn i fjor, hun var da en forholdsvis liten 5,5 åring. Dette var den av 20" som passet best, den var også lettest. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sykkel til kort 6-åring?Anbefaler 16" .
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken sykkel til kort 6-åring?Absolutt 16"!
|
|
|
#25 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvilken sykkel til kort 6-åring?Vi har nettopp kjøpt en 24" til 6 åringen vår. Eller rettere sagt han blir jo 7 år slutten av neste måned.Han er lang. Han er ca 130 cm. Sist redigert av Azi : 13-05-10 kl 22:56. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvilken sykkel til kort 6-åring?Ok - jeg har samme problemstilling, med vår 5 åring på 114 cm.
|
|
|
|
#27 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken sykkel til kort 6-åring?Min 5-åring på 120 cm gikk nettopp fra 16'' til 20''. Lengdemessig passet i grunnen begge like bra (vi kunne ha hevet setet på 16'' mye ennå), men vi byttet fordi beina gikk som trommestikker når han syklet - det var på tide med større diameter på hjulet + gir i tillegg til at det ikke ville skade med en lettere sykkel enn 16''-sykkelen.
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken sykkel til kort 6-åring?Vi har akkurat kjøpt en annen 16" til lillebror på 4,5. Han hadde en fra Nakamura eller hva det heter, som hadde så rett stang, at pga setefestet fikk vi ikke setet så langt ned at han nådde skikkelig ned med beina. Nå har han en Diamant, og den er helt annerledes. Ville ikke hatt en større til han. Kan tenke meg han er ca 112 cm lang nå. |
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilken sykkel til kort 6-åring?16". Sånne sykler som skal vare blir ikke brukt. (har tabba seg ut en gang) |
|
|
|
![]() |
|
|