Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lærer du noe her på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Lærer du noe her på FP?
Ja, jeg lærer noe hele tiden 53 40,77%
Ja, innimellom så 69 53,08%
Nja, lærer og lærer, Fru Blom 4 3,08%
Nei, jeg er ganske så utlært 1 0,77%
Nei, jeg lærer mest bort i grunnen 0 0%
Jeg er mest på markedsplassen 0 0%
Jeg fjaser mest på FP 1 0,77%
Annet 1 0,77%
Dustepoll 1 0,77%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-10, 18:14   #41
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lærer du noe her på FP?

Synes jeg lærer masse her inne og det er derfor jeg setter så stor pris på forumet. Det er mange kloke hoder her, både når det gjelder faktakunnskap, språk og praktiske gjøremål. Men den kunnskapen jeg setter mest pris på er gjennom forskjellige diskusjoner om mer mellommenneskelige forhold, hvor jeg stadig får nye innfallsvinkler og kunnskap om hvordan andre tenker og forholder seg til livet og de utfordringer livet bringer med seg.

Og så har jeg lært at jeg skriftlig ikke er like god på fjasing som jeg er RL. Vet ikke om det har noe med det skriftlige eller bare en plutselig sjenanse i en "sosial" setting jeg ikke helt har taket på ennå.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 18:42   #42
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lærer mye. Både om andre og meg selv. I tillegg fungerer diskusjoner litt som hjernetrim.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 19:08   #43
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes jeg stadig tenker over noe jeg har lest her inne, det tror jeg betyr at forumet har kvalitet. Fjasing skal jeg slutte med, sist jeg gjorde det ble jeg rødprikket.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 19:17   #44
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Den skulle vært flervalgs.

Jeg lærer stadig nye ting på FP, FP kan inspirere meg til å prøve nye ting/komme i gang med ting, jeg fjaser endel og jeg er stadig vekk innom markedsplassen.

Gammel 21-05-10, 19:59   #45
Maryan
Aktiv

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maryan er litt kul
Standard

Nå har jo ikke jeg vært her inne så lenge eller så mye. Likevel føler jeg at denne formen for "møte" med mennesker stadig lærer meg noe. Andres tanker og meninger setter ting i et nytt lys, jeg får nye infallsvinkler og nye impulser.
Avhengig av hvilke underfora jeg oppsøker, lærer jeg også andre nye, feks praktiske ting.

Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:05   #46
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De som ikke lærer noe på FP må jo enten være brilliante genier eller sjikkeli domme. *generaliserer uhemmet*

Gammel 21-05-10, 22:06   #47
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lærer, lærer fra meg (som at håndklær selvfølgelig skal kokevaskes ) og fjaser en hel masse.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:23   #48
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg lærer masse!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:46   #49
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lærer litt av hvert stadig vekk. Og ikke minst får jeg utfordret mine egne meninger og holdninger litt da det er en god del her som er skrudd sammen annerledes enn meg og annerledes enn de menneskene jeg omgir meg med til vanlig.

Og så er det greit å kunne få ut litt aggresjon av og til.

Gammel 21-05-10, 23:07   #50
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lærer en hel del innimellom, og liker meg svært godt her selvom jeg går litt stille i dørene.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 01:14   #51
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ja jeg lærer mye.

Det jeg synes er mest spennende er ikke den rene kunnskapen jeg får, men det å få belyst synspunkter fra mange vinkler og få utfordret egne synspunkter.

Signerer denne.
Dessuten er det spennende bare å lese og studere brukerne og interaksjonen dem mellom, og anlysere og filosofere for seg seg selv, og se hvor fantastisk en sånn sosial arena utvikles og fungerer.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 01:19   #52
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Signerer denne.
Dessuten er det spennende bare å lese og studere brukerne og interaksjonen dem mellom, og anlysere og filosofere for seg seg selv, og se hvor fantastisk en sånn sosial arena utvikles og fungerer.

Huff! I disse trolltider så virket det innlegget mitt kanskje en smuel creepy. Vel, jeg studerer ikke brukerne inngående og virkelig sjekker de ut altså
Men jeg synes det er spennede å se hvordan menneskene og forumet fungerer som et samfunn.

Sist redigert av Imma : 22-05-10 kl 01:28.
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 14:51   #53
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg lærer mykje her. Det er sjeldan eg hiver meg med i diskusjonane, men mange emne har gitt meg ein del å tenkja på, og vist nye innfallsvinklar. Det blir jo ein måte å utvida horisonten på. I tillegg dukkar det jo opp nyttige tips om alt frå amming til bilkjøp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.