|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Lærer du noe her på FP? | |||
| Ja, jeg lærer noe hele tiden |
|
53 | 40,77% |
| Ja, innimellom så |
|
69 | 53,08% |
| Nja, lærer og lærer, Fru Blom |
|
4 | 3,08% |
| Nei, jeg er ganske så utlært |
|
1 | 0,77% |
| Nei, jeg lærer mest bort i grunnen |
|
0 | 0% |
| Jeg er mest på markedsplassen |
|
0 | 0% |
| Jeg fjaser mest på FP |
|
1 | 0,77% |
| Annet |
|
1 | 0,77% |
| Dustepoll |
|
1 | 0,77% |
| Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lærer du noe her på FP?Synes jeg lærer masse her inne og det er derfor jeg setter så stor pris på forumet. Det er mange kloke hoder her, både når det gjelder faktakunnskap, språk og praktiske gjøremål. Men den kunnskapen jeg setter mest pris på er gjennom forskjellige diskusjoner om mer mellommenneskelige forhold, hvor jeg stadig får nye innfallsvinkler og kunnskap om hvordan andre tenker og forholder seg til livet og de utfordringer livet bringer med seg. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærer du noe her på FP?Jeg lærer mye. Både om andre og meg selv. I tillegg fungerer diskusjoner litt som hjernetrim.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#43 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lærer du noe her på FP?Jeg synes jeg stadig tenker over noe jeg har lest her inne, det tror jeg betyr at forumet har kvalitet. Fjasing skal jeg slutte med, sist jeg gjorde det ble jeg rødprikket. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Viser tenner
|
Sv: Lærer du noe her på FP?Den skulle vært flervalgs.
|
|
|
#45 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Lærer du noe her på FP?Nå har jo ikke jeg vært her inne så lenge eller så mye. Likevel føler jeg at denne formen for "møte" med mennesker stadig lærer meg noe. Andres tanker og meninger setter ting i et nytt lys, jeg får nye infallsvinkler og nye impulser. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
By the Sea
|
Sv: Lærer du noe her på FP?De som ikke lærer noe på FP må jo enten være brilliante genier eller sjikkeli domme. *generaliserer uhemmet*
|
|
|
#48 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Lærer du noe her på FP?Ja, jeg lærer masse!
|
|
|
#49 |
|
maler
|
Sv: Lærer du noe her på FP?Jeg lærer litt av hvert stadig vekk. Og ikke minst får jeg utfordret mine egne meninger og holdninger litt da det er en god del her som er skrudd sammen annerledes enn meg og annerledes enn de menneskene jeg omgir meg med til vanlig.
|
|
|
#50 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærer du noe her på FP?Jeg lærer en hel del innimellom, og liker meg svært godt her selvom jeg går litt stille i dørene.
|
|
|
#51 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Lærer du noe her på FP?
Signerer denne. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Lærer du noe her på FP?
Huff! I disse trolltider så virket det innlegget mitt kanskje en smuel creepy. Vel, jeg studerer ikke brukerne inngående og virkelig sjekker de ut altså Sist redigert av Imma : 22-05-10 kl 01:28. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærer du noe her på FP?Eg lærer mykje her. Det er sjeldan eg hiver meg med i diskusjonane, men mange emne har gitt meg ein del å tenkja på, og vist nye innfallsvinklar. Det blir jo ein måte å utvida horisonten på. I tillegg dukkar det jo opp nyttige tips om alt frå amming til bilkjøp.
|
![]() |
|
|