|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Hva får deg til å slappe av?Og hvor ofte klarer du å koble helt av?
|
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Jeg slapper godt av når jeg går tur, i skogen og/eller med favorittmusikken på øret.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Jeg er veldig dårlig på å slappe av.
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får deg til å slappe av?Eg må ofte konsentrere meg om å slappe av. Den optimale avslappingssituasjonen er når ungane er hos pappaen, eg er hos kjæresten. Da er eg ofte heilt i ro. Ellers må eg ofte bruke positivt fokus-teknikkar for å slappe av.
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Jeg slapper lett av, men det mest skikkelig avslappende jeg vet er å ta solarium. Det er noe med å ligge helt stille, ingen steder å dra, ingen ting å rekke, man vet at det slutter av seg selv, og så litt varmt i tillegg.
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hva får deg til å slappe av?Den beste måten jeg slapper av på er under meditasjon med herlig meditasjonsmusikk. Da sovner jeg nesten og er i min egen verden.
|
|
|
#9 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva får deg til å slappe av?Å være avslappet er normaltilstanden min. Føler sjelden behov for å koble ut/av, som f.eks. å slenge meg på sofaen. Kan ha det ganske travelt på jobb, men jeg klarer stort sett å slappe av likevel ved å fokusere på jobben her og nå. Jeg slapper av når jeg er aktiv, og gjerne fysisk aktiv. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Den ultimate avkobling er å stå og børste en hest. Praktisk arbeid, bruke musklene, kontakt med dyr og hodet tømmes for stress.
|
|
|
#11 |
|
Ferdiglada
Sv: Hva får deg til å slappe av?Eg kom på en ting til, gjærbakst får meg til å slappe av. Det har eg oppdaga i det siste. Og det hadde eg ALDRI trudd eg kom til å meine.
|
|
|
|
#12 |
|
can-jur
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?I stallen. Når jeg virkelig kan bruke god tid og vet at jeg ikke skal se etter ungene.
|
|
|
|
#13 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Denne får meg til å slappe av (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#14 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Jeg er temmelig god på å slappe av, strikketøy, god musikk og sofa er topp. God mat og god sex er også perfekt for å roe helt ned.
|
|
|
#16 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Jeg kobler godt av når jeg kan forsvinne inn i altoppslukende konsentrasjonsarbeid som håndarbeid, eller ved å luke i hagen. Mekanisk og enkelt. Dessverre er jeg ikke så flink til å skru av og koble fra.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hva får deg til å slappe av?Etter trening, i sola med en kanne te, strikketøy og en god bok og ungene opptatt med sitt. Åh. |
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva får deg til å slappe av?Alene hjemme, eller i alle fall at ungene ute av huset eller i seng, sånn at jeg vet jeg ikke blir "forstyrret." Det holder egentlig at det ikke er noe jeg må gjøre, så slapper jeg av når som helst og hvor som helst. :enkel: Jeg kan fint slapp av selv om det er ganske rotete, f.eks. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får deg til å slappe av?Mitt problem er at jeg er alt for flink til å slappe av.
|
![]() |
|
|