|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvor får jeg kjøpt en hvit, enkel, litt fast sengekant til sprinkelseng?Vi har denne sengen og den trenger en litt fast tykkere sengekant for at det ikke skal bli helt lefsete.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Ja, jeg har en |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Takk for tips, skal sjekke på Babyshop.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?
Og den er litt fast i fisken, liksom?
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Ja, jeg mener det, litt avhengig av hva du mener, men den "står" ordentlig og har en viss tykkelse. Jeg har ikke sett Ikeas. Det er jo ikke sikkert de har den på Babyshop mer, da den jeg har jo er 5 år gammel, men jeg synes generelt de har bra utvalg der, så jeg ville tippe det er verdt en tur. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Problemet vårt er jo at vi ikke har sprinkler å feste den i kortendene, dermed kan den ramle litt sammen der. Må nok prøve meg frem litt.
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Ja, sånn ja. Du kan ikke dytte den litt bak madrassen der da? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Kan du ikke feste en liten bit borrelås på sengekanten og på senga midt på kortendene, eller noe slikt, hvis den ikke står som du ønsker? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Vi har en hvit fra Babydan. Den er tykkere og høyere enn de andre vi har hatt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Skal prøve med borrelås, det var lurt.
Joda, men det er så kjedelig, så jeg gidder ikke. Har sluttet å sy sånne kjedelige ting.
|
|
|
#13 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Jeg har denne: http://www.princessbutikken.no/velg-...062030100.html du kan få for en femtilapp + porto. Den er kjempefin, helt hvit med broderte, hvite kroner langs hele kanten. Den er ikke spesielt avstivet, så borrelåsideen til apan var jo genial
|
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Takk, men jeg er helt allergisk mot blonder.
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Forøvrig kjøpte jeg en helt hvit sengakant på jysk fra "fisher price" av alle merker. Den er lervete nå, men det er etter 5 år i barneseng.
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Takk for tips om Jysk, det skal sjekkes ut.
|
|
|
#17 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Vi har en sånn fra Ikea, og de er helt HÅPLØSE! De er jo så lefsete, og min lille propell bare vikler seg inn i den. Jeg skal sy en selv, bare jeg får symaskinen i hus, og siden jeg altså har en liten propell om natta skal jeg sy noe slikt, bare mye mindre dillete. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Du får sy en med lommer til smokker og sånn da vettu - eller en som kan brukes som noe annet etterpå. *skaper utfordringer*
|
![]() |
|
|