Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kjøpe bilstol til 25 kg på Svinesund, HÅPLØST!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-10, 13:49   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 22-02-18 kl 00:04.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 13:51   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøpe bilstol til 25 kg på Svinesund, HÅPLØST!

Hvordan er prisene der? er det maange lapper å spare?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 14:09   #3
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette opplevde vi også da vi var der i fjor sommer.
Vi fant ikke behjelpelige selgere heller, de fleste mente vi burde sette 2åringen vår forovervendt.

De hadde Maxi Cosi Mobi inne på Happyland da, og det var det vi endte opp med å kjøpe til slutt.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 14:30   #4
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Jeg kjøpte Mobi der for litt sida

Gammel 28-05-10, 11:49   #5
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Kanskje du fikk den siste.

Meget mulig

Gammel 28-05-10, 21:37   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Så kjipt. Da skjønner jeg at jeg ikke trenger å dra dit i morgen for å kjøpe nytt sete.

Fikk du forresten med deg prisen på Cosmic Comfort S?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 22:14   #7
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lurer også på prisen på Cosmic. Og hvorfor tror du ikke den holder så lenge? Jeg har planer om å bytte ut MT med Cosmic nemlig, men har en stor gutt så den må kunne brukes en stund til.

Gammel 07-06-10, 11:37   #8
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

3.5 åringen min hadde akkurat plass i cosmic. MT brukte gutten til han var nesten 6 så MT er mye større enn Cosmic. Cosmic er også et ræl å få festet skikkelig synes jeg.

Gammel 07-06-10, 13:22   #9
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

3.5 åringen min hadde akkurat plass i cosmic. MT brukte gutten til han var nesten 6 så MT er mye større enn Cosmic. Cosmic er også et ræl å få festet skikkelig synes jeg.

Det jeg ikke liker så godt med MT er at beinplassen blir så liten. Vi har mulighet for å sette setet godt ut på kanten, men MT skal jo stå inntil seteryggen bak så da blir jo beinplassen liten.

Gammel 07-06-10, 13:55   #10
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Det var seriøst ikke noe problem for guttungen her i huset altså. Du har sett bildene på bloggen til HH.
Vel... vi hadde nettopp cosmic til jenta på 3,5 og solgte den igjen etter 3 mnd pga plassproblemene. Akkurat nå sitter hun i zento og den gir like god benplass som cosmic, men mye bedre plass i ryggen. En annen ting med cosmic er at selene er jo helt teite. Vanskelig å få strammet skikkelig. Litt ekstra krunglete var det nok hos oss siden jeg hadde henne i midten.

Gammel 07-06-10, 15:17   #11
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Jeg vet det ikke er et problem, egentlig. Bare synd å ikke kunne utnytte den gode beinplassen vi har mulighet for. Storesøster satt bakovervendt i MT til hun var 5,5 år så jeg vet det går. Før hun fikk den så hadde hun Zento (fra 3,5 år til 4,5 år), og før det Cosmic. Likte veldig godt Cosmic, derfor jeg har lyst til å prøve den igjen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.