|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Jeg har fått kjøpt en relativt rimelig Nintendo DS Lite til femåringen vår og lurer på et par ting (jeg er helt fersk i spillduppeditt-verdenen).
|
|
|
#2 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Spillene kommer vel litt an på ungen også, men mariocart er jo en sikker vinner nesten uansett. Poden her har mariocart og hugo spillet. Han foretrekker at mamma spiller der det er vanskelig.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?På Game Stop har de ofte litt billigere spill, der kan man også få kjøpt brukte. Ebay er også et sted å få tak i billigere spill. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Her går det stort sett bare i supermario, alle varianter.
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?GameStop, de selger brukte spill, men jeg synes de ofte er vemmelig overpriset. 500 kroner for et tydelig brukt spill, når det koster 549 på Obs ved siden av, liksom.
|
|
|
#6 |
|
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Legospillene er mest pop her hos oss, både hos 7 åringen og 4 åringen. Leg Star Wars, Lego Indiana Jones, Lego Batman. Det som er fint med de er at de er bygget opp på samme måte, kan du det ene forstår du fort det andre. Super Mario er en klar nr to her. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
godtemonster
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Takk gode svar. Da blir det en tur på Gamestop, og så satser vi på et lego- og et supermariospill til å begynne med.
|
|
|
#8 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Lego star wars og new supermario bros er de mest populære hos min seksåring. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?www.play.com sender fraktfritt hvis du finner spill til under 200-lappen. Eller, de sender fraktfritt uansett, men hvis det kommer på over 200 kroner risikerer du jo å måtte momse. Og hvis du kjøper flere ting sender de det hver for seg, så du ikke må momse. Jeg elsker Play!
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Bare pass på en ting hvis du bestiller på nett, eBay og sånt: Sjekk at spillene passer til europeisk sone, vi har brent oss på det en gang. |
|
|
|
#12 |
|
godtemonster
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Jeg kjøpte den på Elkjøp Megastore ved Ullevål stadion i Oslo. Det var et "megastore-tilbud", sto det på plakaten. Det gjaldt bare de lysegrønne.
|
|
|
#13 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Skjønner. Vi skal på en del kjøreturer til sommeren, og har tenkt å kjøpe en til fireåringen. Kanskje jeg må løpe innom Megastore på Lørenskog? Eller gjelder det bare Ullevål?
|
|
|
#14 |
|
godtemonster
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Det vet jeg ikke, men skulle tro at det var det.
|
|
|
#15 |
|
Enda en som trener
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Her er det Pokemon spillene som er mest populære for tiden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Tusen takk for denne tråden, Tangina. Da ble det DS i sommergave til Tigerungen. Jeg dro ned til Ullevål for å være sikker, og hadde ikke fått med meg at det var landskamp. :sliten: Heldigvis har jeg ei venninne som bor rett ved, så jeg lånte gårdsplassen hos henne mens jeg løp bort til Elkjøp.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Hva man trenger kommer litt an på. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
godtemonster
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?
Så bra, Hobbes.
|
|
|
#19 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Guttespill aner jeg lite om, men mario og josefine matte spill er kjempe fine spill som snuppa er veldig glad i. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?Og om man har ny bil og gutt som blir bilsyk når han spiller så er ikke det så kult.... Hverken for gutten eller for bilen. Har jeg hørt...
|
![]() |
|
|