|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du forventet at ESC sto på menyen på middagsbesøk i kveld? | |||
Ja, ærlig talt, det er en selvfølge! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 11,33% |
Tja ... Jeg hadde håpet det. ![]() |
59 | 29,06% |
Nei, vettu hva, man ser ikke på TV på middagsbesøk! ![]() |
78 | 38,42% |
Whatever. Bryr meg midt i natten. ![]() |
32 | 15,76% |
ESC_say_what? ![]() |
11 | 5,42% |
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Ikke flervalgs, altså?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
sukk
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Etter å ha tenkt lenge og hardt stemte jeg "whatever". Bare fordi det er Grand Prix. Sist redigert av Turban Smukk : 29-05-10 kl 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Ja, det tror jeg nesten jeg ville ha regnet med. Det kommer litt an på hvem som inviterte, men generelt har jeg inntrykk av at dette er noe folk jeg kjenner får med seg om ikke annet for å le av det.
![]() |
#26 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg hadde hverken reagert på at tv-en var av eller på. Hadde jeg invitert på middagselskap i kveld, hadde ikke tv-en stått på. Noen venner er mer enn gjennomsnitlig opptatt av ESC, så de inviterer som regel til stort ESC-party.
![]() |
#27 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Dette er gamle barndomsvenner av Rhett, så jeg er ganske sikker på at de vet hva de får. Men vi inviterte til middagsselskap (type 8-10 mennesker) en gang da de viste seg å være finalen i ettellerannet (Jakten på kjærligheten? Dansewhatever?), og det ble litt kinkig da det viste seg at ett av parene tok det som en selvfølge at vi skulle se den (ALLE ser da den i hele Norge), mens vi lo høyt og støyende til vi skjønte at de mente det alvorlig.
![]() |
#28 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Nei, jeg hadde ikke forventet det. Jeg hadde tenkt at dersom det var type grand prix middag så hadde man fått beskjed om det.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Hvis jeg var invitert på middag i dag hadde jeg forventet å IKKE se ESC. Hvis det er det som er greia, får man invitere til ESC-middag, eller så kan gjestene få slippe
![]() |
#30 |
Peppy!
|
Samme her. Jeg synes ESC er hakket bedre enn sport (her kan jeg i hvert fall le av teite dansebevegelser og pretensiøse antrekk), men generelt synes jeg det er ufattelig gørr med slike tv-show, og da ville jeg heller vært hjemme med pc-en min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg har ikke fulgt med og hadde antakelig ikke visst at det var ESC i kveld hadde det ikke vært for FP. Hadde jeg vært invitert på middag i kveld så hadde jeg ikke forventet ESC, men hvis vertskapet hadde en ESC-plan likevel så, tja, jeg er med på det meste. Når ikke karaoke klarer å ødelegge kvelden, så tror jeg ikke ESC hadde klart å ødelegge kvelden.
![]() |
#33 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Nei. Virkelig ikke. ESC bryr meg virkelig ikke, det er da mye hyggeligere å få snakket sammen i et middagsselskap. Ikke så ofte vi er på det lenger heller, forresten.
![]() |
#34 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Bare glasset mitt aldri blir tomt, såh!
![]() |
#35 |
Introvert optimist
|
Det er noe helt annet vel? Det er trash-TV, mens ESC er et kult-program.
![]() |
#36 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Middag uten barn? Jeg skulle i så fall inderlig ønske vi hadde sluppet å se ESC, for meg er det noe som passer best for barna. Hadde blitt litt skuffet hvis vi hadde måttet se på TV hvis vi var invitert bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg ville nok håpet at det stod på en tv et sted. |
![]() |
![]() |
#38 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Hvis virkelige venner av meg inviterer på middag driter jeg egentlig i om tv'en står på, om de går i joggebukse, om de ligger på sofaen, eller slike saker. Det er hyggelig samvær. Ikke selskap. Gode venner er avslappet sammen og tenker ikke på hva som er dannet og slikt.
![]() |
#39 |
sukk
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Hvis jeg bare skulle svare på overskriften (om jeg hadde forventet å se ESC) hadde jeg svart nei. Det hadde jeg ikke forventet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Originala
|
Det kan jeg for så vidt si meg enig i. Men når vi en sjelden gang får en mer formell middagsinvitasjon, som jeg fikk inntrykk av at det var snakk om i dette tilfellet, synes jeg det stiller seg litt annerledes. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|