Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du tatovering(er)?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatovering(er)?
Ja, jeg har mer enn 5. 3 1,37%
Ja, jeg har 4-5. 2 0,91%
Ja, jeg har 2-3 31 14,16%
Ja, jeg har én. 49 22,37%
Nei, men jeg har umiddelbare planer om å få det. 3 1,37%
Nei, men jeg har vage planer om å få det. 9 4,11%
Nei, men det kan kanskje bli aktuelt en dag - hvem vet? 23 10,50%
Nei, og det er helt uaktuelt å få det. 99 45,21%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 13:38   #101
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sånn tenker jeg om ring i øyenbrynet. Det er det styggeste jeg ser (sorry om jeg fornærmer noen nå).

Helt enig.

Gammel 02-06-10, 13:53   #102
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sånn tenker jeg om ring i øyenbrynet. Det er det styggeste jeg ser (sorry om jeg fornærmer noen nå).

Jeg tenker i grunn som om de fleste piercinger. Det er på generellt grunnlag lite kledelig, i mine øyne.

Gammel 02-06-10, 14:48   #103
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Større sjans for at jeg begynner å røyke fordi jeg blir gravid, enn at jeg får meg en tattis.

Men forresten vet jeg om en som har en harry, sexy tatovering, men han hadde muligens vært like sexy uten...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 15:06   #104
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei og det skal jeg virkelig aldri ha heller ! Grøss...

Gammel 02-06-10, 15:18   #105
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Ja det har jeg, 4 stk.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 15:23   #106
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg blir litt irritert på dem som tar tattiser for å dekke dem til. Da ser ikke jeg poenget ved å ta en, min er relativt store og dem synes på laaaang avstand. Jeg har tattiser fordi jeg synes det er knall tøft, ingen av dem er tatt med noen serlig betydning annet enn forbokstavene til barna mine i en 3 kløver.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 17:22   #107
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nå er min fornyet, sånn ca akkurat nå Kommer rett fra tattovering nå.
Den minilille sommerfuglen min er blitt vakker og har fått en callalilje ved siden/ over seg.

Gammel 02-06-10, 18:16   #108
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Nå er min fornyet, sånn ca akkurat nå Kommer rett fra tattovering nå.
Den minilille sommerfuglen min er blitt vakker og har fått en callalilje ved siden/ over seg.

Bilde!

Gammel 02-06-10, 18:41   #109
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kommer

Gammel 02-06-10, 18:44   #110
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Før:

Etter:

Gammel 02-06-10, 18:47   #111
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ble veldig mye penere, Camomilla!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 18:48   #112
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De ble veldig mye penere, Camomilla!

Ja ikke sant.

Gammel 02-06-10, 18:49   #113
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh den ble fin!

Gammel 02-06-10, 18:57   #114
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen og det kommer jeg ikke til å få heller. Aldri i verden!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 19:31   #115
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg har tatoveringer.

Gammel 02-06-10, 19:43   #116
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Han begynner å bli litt bleik er vel 15 år så trenger en touch up.
Glad i V jeg, sier det den skal der den skal og ingen ting der det ikke egner seg.

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om tatoveringen din, men munnen din er helt nydelig.

Selv har jeg forøvrig en liten "hang up" på pin-up damer, så hvis jeg skulle ha tatovert meg, så måtte det ha blitt en nydelig pin-up. Men jeg tror neppe det kommer til å skje.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 19:52   #117
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg blir litt irritert på dem som tar tattiser for å dekke dem til. Da ser ikke jeg poenget ved å ta en

Mener du det seriøst? Du blir irritert på de som ikke tar store, prangende tatoveringer som viser på lang avstand? Vel, jeg valgte å ta en som både kan vises og dekkes til, den er bak på skulderen og vises kun om jeg feks. går med halterneck, bikini eller lignende. Jeg ville ikke hatt en som jeg måtte vise frem uansett hva jeg gikk i, men vi er jo alle forskjellige, ikke sant? Regner med du bare formulerte deg litt klønete, eller?

Gammel 02-06-10, 19:53   #118
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg blir litt irritert på dem som tar tattiser for å dekke dem til. Da ser ikke jeg poenget ved å ta en, min er relativt store og dem synes på laaaang avstand. Jeg har tattiser fordi jeg synes det er knall tøft, ingen av dem er tatt med noen serlig betydning annet enn forbokstavene til barna mine i en 3 kløver.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 20:30   #119
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Camomilla, den ble utrolig fin!

Gammel 02-06-10, 20:32   #120
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Åh den ble fin!

Tusen takk.

Jeg har kikket litt på den nå og jeg er veldig fornøyd.
Kjenner at jeg er glad for at jeg endelig fikk ut fingeren og fikk en fin tattovering over den lille.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.