Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatte med barn i fritidsbåt

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 14:37   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Overnatte med barn i fritidsbåt

Mulig jeg er litt hysterisk her.
Mine foreldre har lyst til å ta med seg lillemann på 2 år på overnatting neste helg(de to største er hos sin far). De skal passe han og han elsker vann og båt(alt som har motor egentlig) og de hadde tenkt seg en tur på fjorden.
De har alt av fasiliteter i en passe stor båt, og han skal sove sammen med dem. Jeg stoler fullt og helt på de.
Jeg er bare så redd han skal stå opp og komme seg ut av båten og dette i vannet på natterstid, det er veldig usannsynlig da, siden mamma og pappa ligger i samme rom som han, men allikevel.
Deres erfaringer med slikt?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 14:39   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatte med barn i fritidsbåt

Jeg vet at det faktisk har skjedd. Og er nok ca like hysterisk som deg. Kan de på noen måte få låst båten sånn at det ikke er noen mulighet for at han kommer seg ut på egen hånd?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 15:29   #3
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er da båtmenneske og hadde ikke vært bekymret. Jeg har hatt mine barn ombord i båt fra de var 14 dager gamle. Vi er fremdeles på båttur hver eneste sommer og båten er 29 fot. Nå er mine så store at de vandrer langs rekka på båten alene. Og ja, de har selvsagt redningsvester på.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 15:32   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke turt. Jeg hadde ikke turt å la mine foreldre ta ungene mine med på hytta heller pga. terrenget utenfor hytteveggen krever at man nærmest håndholder ungene hele tiden.

Gammel 03-06-10, 23:33   #5
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Hvis de har en båt av litt størrelse vil jeg tro at kabindøra kan lukkes og låses? I vår båt klarer ikke små barn å låse opp/løfte kabindøra.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 23:34   #6
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 23:37   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hadde ikke hatt noen problemer med det nei.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 23:41   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde hatt saken med han 2-åringen som omkom under nøyaktig samme omstendigheter ganske langt frem i panna. Kan de ikke låse noen dør?

Gammel 03-06-10, 23:50   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene våre har vært med bestefar på båt siden jeg har sluttet å amme dem. På dagtid går de kontinuerlig med redningsvest. Om natta sover de i et eget lite avlukke i båten. At de skal klatre opp på dekk og hoppe på sjøen om natten er ikke noe jeg bekymrer meg for. Det har muligens skjedd, men skjer meget, meget sjelden.

Gammel 04-06-10, 00:04   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde gjort det med mine foreldre fordi jeg vet at mamma er minst like hysterisk som meg (hun ville antagelig ligget våken hele natten og passet på ham), men ikke med svigermor som jeg synes tar ting noe mer lettvint .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 00:04   #11
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Det hadde ikke bekymret meg i det hele tatt.

Gammel 04-06-10, 00:08   #12
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff jeg kjenner jeg hadde blitt svett med tanken. Jeg har en unge som går i søvne overalt. I Tyrkia for et par år siden fant de henne plutselig i resepsjonen midt på natten. Da hadde hun kravlet over meg i sengen, ut døren og ned trappen. Dette var første natten og jeg var stup trøtt og våknet ikke før det sto en mann inne på rommet med jento ved siden av seg.

Jeg tror jeg hadde våget å sende ungene på sånn tur hvis det gikk an å låse døren.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.