|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker strandliv! Både her, og i sydligere strøk. Vi bor et par minutter unna fantastiske jærstrender, og vi bruker dem året rundt. Gubben deler heldigvis min begeistring, og poden har vært strandløve mesteparten av sitt liv.
![]() |
![]() |
#62 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Nei. Jeg liker ikke å bli sett uten mye klær, blir ukomfortabel i varme og får vondt i hodet av sol.
![]() |
#64 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg kan godt oppholde meg på stranda, men ikke flate helt ut. Det blir for kjedelig. Lese litt, - jeg har f.eks. stor fornøyelse av å ligge ytterst på brygga å lese "Haisommer" - rusle litt rundt og plukke skjell, bade, grille osv. Og ut i båten for å fiske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker du å være på stranda?
Ikke akkurat sånn i min verden i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
can-jur
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Under visse forutsettninger liker jeg strandliv.
![]() |
![]() |
#67 |
Peppy!
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker strandliv. Jeg liker det i Norge, hvor vi kan fange krabber og lete etter rariteter i vannet. Jeg liker det ved sydligere strøk, hvor det er mykt og varmt og behagelig. Strandliv er dog hakket mer avslappende alene enn med barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Shake it out!
|
:Ser for seg en barnløs Monsoon som ligger på alle fire og leter etter krabber:
![]() |
#69 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Ja!!! Og vi elsker det alle 4 i familien.Så vi er der ofte først om morgenen og reiser ofte ikke før laaangt utpå ettermiddagen. Jeg tror faktisk ikke andre ser så nøye på meg jeg.Men det har sikkert noe å gjøre med at jeg legger heller ikke så mye merke til andre på stranda.
![]() |
#71 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Ja og nei.
![]() |
#73 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker strandlivet godt. Vi har stort sett vært på badeferie ved Middelhavet hver år de siste 10 årene og da blir det som regel en kombinasjon av basseng og strand. Vi foretrekker ofte å bo så nærme stranda som mulig så da har vi ofte base ved bassenget og går korte turer til stranda for å bade
![]() |
#74 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Men dere som ikke liker strand fordi dere hater varme - når det først er varmt, så er det jo enda varmere å være f.eks. hjemme i hagen, eller i byen? På stranda er det jo som regel en svak vind fra sjøen, og man har muligheten til å avkjøle seg med det bad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
intro
|
Er det veldig varmt, oppholder jeg meg helst inne eller på sykkeltur.
![]() |
![]() |
#76 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Vi tilbringer gjerne hele dager på stranda. Pleier å dra på stranda tilhørende campingplass. Der "Bor" min mor og venninnene på finværsdagene og vi har da underholdningssentral for barna - slik at vi kan bade og kose oss. Det må være langgrundt (slik at jeg slipper å være liiivredd for at barna skal komme nært vannet), vi må ha med melon, salat, potetgull, drikke (iste og kaffe er minstekrav tror jeg) masse tepper, stoler, liggeunderlag osv osv....
![]() |
#77 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg er også en strandelsker! Har vært i sydligerestrøk neste hvert år siden 2000, og da har stranda blitt brukt mer og mer. I fjor var vi 14 dager, jeg var 5 mnd på vei, det ble vel 11-12 dager på stranden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
i tåkeheimen
|
Samme her. "Strand" med muligheter for base uten sand er helt OK. Å ligge oppi sanda - not so much.
![]() |
#79 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg må innrømme at jeg liker norske strender bedre enn sydenstrender, sånn generelt. Norske strender er mye mindre og mer oversiktelige, også er det litt kjøligere enn i syden. Men gi meg en litt mindre sydenstrand med mange trær som gir skygge, så er jeg happy!
![]() |
#80 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Og jeg må ha solseng så jeg slipper å ligge i sanda. Litt sand tåler jeg, og det kan stort sett børstes vekk når man tørker.
![]() |
|
|