Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Piltaster på iMac virker ikke

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-10, 11:48   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Piltaster på iMac virker ikke

Før jeg løper ut til Mac butikken for å kjøpe nytt:

piltastene opp, høyre og venstre virker ikke på tastaturet.

Jeg har vært inne på helpsider på nettet, satt "Mouse Key" på off, checket om vi hadde samme problem i alle domæner - ja det hadde vi - og slukket/tendt og logget av/på det meste. Tastatur og mus er blitt pusset og støvsugd.

iMacen brukes av barna til å spille Spore, Kongregate o.l., og jeg mistenker at de har vært bort i noe de ikke skulle ha vært borti. Maskinen er 3,5 år og al service kommer til å koste.

Noen av dere kloke hoder som har et forslag ?

Gammel 06-06-10, 12:49   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piltaster på iMac virker ikke

Det har skjedd at det har vært taster som ikke fungerer her og, og det har da stort sett kommet av at jeg har klart å dra tasten litt opp med å henge meg litt fast i den med genseren eller noe. Den ene gangen dro jeg den av for å rette opp fjøra som var under med hell, mens andre gangen gikk ikke det....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 14:57   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Piltaster på iMac virker ikke

Du har ikke et vanlig pc-tastatur med usb du kan prøve mot maskinen?

(forresten er det flere som har tastatur med "Mac-tastene", og som er rimeligere enn Apples egne tastaturer)

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.