|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva synes du om hundeklær? | |||
| Jeg har ikke hund, og synes hundeklær er teite! |
|
85 | 60,71% |
| Jeg har ikke hund, og synes hundeklær er kult! |
|
8 | 5,71% |
| Jeg har hund, og synes hundeklær er teite! |
|
19 | 13,57% |
| Jeg har hund, og synes hundeklær er kult! |
|
1 | 0,71% |
| nøytral/dustepoll/ingenting passer jeg spesifiserer i tråden |
|
27 | 19,29% |
| Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Hva synes du om hundeklær?En veldig viktig poll.
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om hundeklær?Synes det er utrolig teit. En hund trenger ikke klær, og jeg kan vel på ingen måte tro at en hund føler det videre behagelig å bli påkledd.
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Noen hunder trenger klær om vinteren fordi de har lite/tynn pels, da er det nødvendig og det er sikkert fullt mulig å finne noe som er varmt og dekkende uten å se teit ut. Når matmor og hund er matchende kledd sklir vel det hele over i latterlig.
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Disse hundene trenger ikke klær, det er ikke nakenhunder eller veldig korthårete.
|
|
|
#6 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Noen hunderaser trenger jo faktisk klær på vinteren for å kunne være ute, men ellers synes jeg det er tøv.
|
|
|
#7 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Teit med fænsy paljettkjoler og smoking og denslags, men et mørkeblått dekken for å holde varmen en kald vinterdag her i nord er helt OK, det reagerer jeg ikke på.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Nødvendige klær som er praktiske er ikke teite - de er nødvendige. Og så er det slik at det ikke alltid er veldig synlig for alle andre om klær er nødvendig. Men dyre moteklær synes jeg er tåpelig uansett om det er nødvendig med klær eller ikke. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Jeg så et par hunder (ganske store hunder også) med "frakk" i vinter, da temperaturen falt under -20 grader. Det var klær som opplagt hadde til hensikt å varme hundene, ikke å pynte dem. Det syns jeg så veldig fornuftig ut. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?
Vi hadde ganske så mange kalde vinterdager her i sør denne vinteren gitt.
|
|
|
#11 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva synes du om hundeklær?Jeg ser jo at for hunder med kort-kort pels, så kan noe form for ekstra varme være riktig og viktig på kalde dager. Men mote-klær for hunder synes jeg er ganske latterlig.
|
|
|
#12 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Trenger hunden klær, så er det kult. Er det en liten chihuahua i ett eller annet fænsi antrekk som er så ekstremt harry at man blir stående å måpe; ja, så er det så harry at det er kult det også.
|
|
|
|
#13 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva synes du om hundeklær?
Enig. Et varmt dekken når på en glatthåret, frossen hund når det er kaldt er ikke teit, hundeklær som ser ut som menneskeklær (kjoler, dresser o.l) er definitivt teit.
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Vi har hatt Whippet med ett lag pels. han hadde dekken når det var ørten minus ut - ellers så så han rosa ut for den kalde huden lyste gjennom pelsen - og han skalv som et aspeløv.
|
|
|
#15 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om hundeklær?Greit nok på en "nakenhund" som muligens trenger det, eller andre "kalde hunder" men ellers er det helt idiotisk! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
can-jur
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Klær til hund er dustete og teit!
|
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Jeg har ikke hund, og synes på generell basis at hundeklær ser komplett idiotisk ut. Unntaket er når hunder med lite pels har "teppe" på om vinteren når det er skikkelig kaldt. Jeg ville nok vurdert en sånn hund til å være uegnet til å bo i Norge, men ...
|
|
|
|
#18 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva synes du om hundeklær?Teit, men en mariusgenser hadde faktisk vært ganske kult. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva synes du om hundeklær?Hundeklær er greit som beskyttelse mot vær og vind. For pynt er det rent fjaseri. |
|
|
|
![]() |
|
|