Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å være på stranda?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-10, 08:50   #121
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du å være på stranda?

Har foresten en selvbrunings lotion, mener merket er lorèal. Den funker supert, holder noen dager og er grei å smørre.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 08:53   #122
Left
Passiv

Standard

Her i Norge liker jeg meg ikke på stranda. Jeg liker at det er litt temp. i vannet om jeg skal bade, og det må jeg jo hvis jeg ikke skal daue i varmen.

I "Syden" liker jeg å være på stranda, og der er det kropper i alle farger og fasonger, så jeg gir loddrett beng i hvordan jeg ser ut da.

Vi landet på Gardermoen for noen timer siden, etter 14 dager i Side, Tyrkia, og den stranda kan i hvert fall anbefales! Langgrunt, deilig badetemp, og gratis solseng
Vi var på stranda fra ca. 10 - 11 til 16 alle dager unntatt 2.
HERLIG, verken mer eller mindre.

Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:07   #123
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ikke i Norge, men jeg liker meg på stranda i "syden".
Grunnen til at jeg ikke liker meg på stranda i Norge er at strendene er så som så, og at jeg liker solsenger, komfort, varmt vann og mye sand.

Siterer!

Gammel 07-06-10, 10:20   #124
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker strandlivet veldig godt. Er det sol og varmt, er vi på stranda. Vi bor vel 2 min. unna flotte strender, og i helgene drar vi så tidlig at vi inntar frokosten der, og blir der til kvelden. I ukedagene drar vi rett etter jobb, og spiser middag og kveldsmat på stranda.

Vi stapper bilen full av parasoll, strandstol, bord, solseng, kjølebag og gudene vet hva. Mye av dette ligger i bilen gjennom hele sommeren.

Vi spiller gjerne ett slag kort med venner, leser eller bare sludrer. Jonas leker med kompiser og koser seg stort sett glugg ihjel.

Gammel 07-06-10, 10:29   #125
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja det gjør jeg. Før barn likte jeg godt å ligge pal og sole meg og lese.
Nå sitter jeg i en strandstol nærmest vannet og er badevakt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:49   #126
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Så lenge jeg kan ha mulighet til å være i skyggen.

Jeg driter i hva folk måtte mene om kroppen min, jeg kler av meg og går i bikini med største selvfølgelighet. Vi har Bergens beste badesteder rett nedenfor der vi bor, jeg har store solbriller, solhatt og parasoll.

Gammel 07-06-10, 23:11   #127
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Elsker strandlivet!
Snart fyker vi av gårde til varmere strøk og myyyye strand- og badeliv

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 00:59   #128
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker stranden, så lenge jeg får sitte i skyggen i shorts og t-skjorte.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 09:34   #129
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker stranda, både bading, leking med ungen og lese bok i skyggen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.