|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Har foresten en selvbrunings lotion, mener merket er lorèal. Den funker supert, holder noen dager og er grei å smørre. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Passiv
|
Sv: Liker du å være på stranda?Her i Norge liker jeg meg ikke på stranda. Jeg liker at det er litt temp. i vannet om jeg skal bade, og det må jeg jo hvis jeg ikke skal daue i varmen. |
|
|
|
#123 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?
Siterer!
|
|
|
#124 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker strandlivet veldig godt. Er det sol og varmt, er vi på stranda. Vi bor vel 2 min. unna flotte strender, og i helgene drar vi så tidlig at vi inntar frokosten der, og blir der til kvelden. I ukedagene drar vi rett etter jobb, og spiser middag og kveldsmat på stranda.
|
|
|
#125 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Ja det gjør jeg. Før barn likte jeg godt å ligge pal og sole meg og lese. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Epikur
|
Sv: Liker du å være på stranda?Ja. Så lenge jeg kan ha mulighet til å være i skyggen.
|
|
|
#127 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Elsker strandlivet! |
|
|
|
|
|
#129 |
|
nju nja njo
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker stranda, både bading, leking med ungen og lese bok i skyggen.
|
![]() |
|
|