|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjelp! Andekostyme??Hmmm... Kan hun ha hvit trøye og strømpebukse med påsydd "rufs" i rompa, som stjert? Og kanskje litt rufsefjær på ermene også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Andekostyme??Hvit? Jeg tenkte gul, jeg, men det er kanskje kyllinger, det?
![]() |
#4 |
Audacious
|
![]() Sv: Hjelp! Andekostyme??Jeg mener at denne kyllingen kan også være en andeunge. Du får den på Standard, ved Steen og Strøm. Og den hører til en serie barnedyrekostymer som er helt genial, for de er bare "vest" med hette, og kan derfor brukes evig lenge, og så finner du bare en tights/strømpebukse og en tynn genser å ha under.
![]() |
#5 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Andekostyme??Man får jo kjøpt slike strømpebukser med "bølgevolanger" i baken til småjenter. Kan kanskje klippe av bena, de er sikkert vide nok, all den dag det er ilagt plass til bleierompe?
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjelp! Andekostyme??Donald er jo hvit med oransj nebb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Andekostyme?Oransje sokker er lettere å gå med enn svømmeføtter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Andekostyme?Jeg tipper Polyanna kun har oransje sokker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp! Andekostyme?
Kjempeidé! Og nebb i papp ja. Oransje sokker kan muligens være vanskelig å få tak i, men det finnes jo tekstilfarge.
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Andekostyme?Jeg syns virkelig det er helt uoverkommelig og skrekkelig.
![]() |
|
|