Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er jeg gal? Svømmebasseng

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 14:30   #61
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg gal? Svømmebasseng

Ah, jeg glemte jo helt å oppdatere.
Jeg monterte bassenget, pumpe, stige osv. Fylte på vann - helt opp. Og satte igang med å montere varmepumpa, men slangen passet slett ikke til resten. Merkelig gitt...
Jaja, jeg for tilbake til toys´r us og lurte på hva jeg da måtte gjøre.
Nei, den varmepumpen passer ikke til det bassenget - det var mulig jeg kunne lirke/mikke til en løsning men den ville uansett ikke være sterk nok til å varme opp bassenget i særlig grad. Og større pumpe hadde de ikke. Evt. kunne de bestille en - det ville ta lang tid og koste "mange tusen kroner". Evt kunne jeg få bytte bassenget i et mindre et, som passet til pumpen. "Det var ikke så farlig om jeg ikke fikk bassenget til å passe helt i eskene o.l.", men jeg måtte altså demontere det og komme tilbake med det. Bassenget som jeg knapt fikk inn i bilen i utgangspunktet og brukte timesvis - TIMESVIS - på å montere. Og som var så tungt at jeg ikke klarte å bære alle delene alene.

Det var på nippet før jeg tok til tårene. Tok meg en runde rundt i butikken for å roe meg litt, men så kom ånden over meg. Så jeg gikk tilbake til fyren, og jeg var nok "en smule" opprørt:
- Hallo? Hele poenget var jo varmen, jeg sto jo der med varmepumpen i armene og spurte hvilket basseng jeg kunne kjøpe som var stort og som passet til? Brukt masse tid og krefter og ikke minst penger på dette fordi DERES ansatte gjorde en feil? Nei, dette får dere fikse

Det viste seg at det var butikksjefen jeg snakket med. Han var ytterst beklagende og serviceminded! Så han ba meg tappe bassenget for vann, så sendte de en fyr med et mindre basseng hjem til meg her forleden - han demonterte det gamle og monterte det nye og la igjen penger fordi det var et billigere basseng i postkassa.
Så da jeg kom hjem fra jobb stod det nye bassenget montert i hagen, varmepumpe og alt, og det gamle var det ingen spor etter.

Det var vel god service vel! Og selv om 4.5 i diameter= 12000 liter er mindre enn 6x3 meter er det stort nok i massevis...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 14:33   #62
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at det ordnet seg! Og jeg ser for meg at det nye kanskje er stort nok også. Bilder?

Gammel 09-06-10, 14:56   #63
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg også venter på et bilde

Vi har nabo med skikkelig flott basseng nedfelt i terrassen, fantastisk for barn og voksne.

Gammel 09-06-10, 21:05   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:11   #65
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*Denne tråden funker ikke uten bilde*

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 22:06   #66
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Reelt bilde, ikke med innlimte folk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.