|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Når er mobilen ødelagt?Jeg er eier av en HTCC Touch Diamond. Jeg fikk den på jobben i august. Det er en elendig telefon.
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Når er mobilen ødelagt?Jepp. Men en jeg kjenner har også tulletelefon som ikke tar i mot samtaler eller meldinger i ny og ne, eller som sender meldinger når den sier at den har sendt. Der er det ikke telefonen, men operatøren. (Flere på samme hus med samme problem.) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Når er mobilen ødelagt?En venninne av meg har hatt samme problem med sin telefon (annet merke). Der er det i tillegg enorm skurring i telefonen, som om at det er dårlig dekning. Etter en tur på service har hun fått beskjed om at det ikke er noe gale med telefonen og at det er en kjent feil med disse telefonene mtp skurringen.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er mobilen ødelagt?Jeg har ansvar for mobilene på jobben min. Når noen kommer til meg med en slik telefon, så sjekker jeg om det har kommet en softwareoppgradering (ROM) til telefonen. Hvis det har det forsøker jeg den først. Den må testes en dag eller tre. Hvis ikke det funker så er det ny telefon.
|
|
|
#7 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Når er mobilen ødelagt?Jeg sier som Molly. Oppdater den til nyeste SW og se om det hjelper, før du går og ber om ny tlf.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når er mobilen ødelagt?
Vi får når det trengs. Vi trenger telefon for å gjøre jobben vår. Det passer bare sånn middels bra at jeg på firmafesten i forrige uke spøkte om at jeg kom til å miste telefonen i gulvet fordi jeg ønsker meg en iPhone.
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Når er mobilen ødelagt?Du må inn på htc sine sider, søk på Diamond og ROM. Også trenger du imei-nr til telefonen din. Det sitter under batteriet.
|
|
|
#11 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Når er mobilen ødelagt?[quote=Tjorven;2298033]Jeg har bevis for dette siden kolleger har forsøkt å ringe meg mens vi begge kan se mobilen. Den ringer ikke, og jeg får ikke beskjed om at det er lagt igjen melding på svareren. quote] |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Når er mobilen ødelagt?Det kommer snart nye oppdateringer til HTC. I slutten av juni, visstnok, og det skal angivelig være endel forandringer på gang.
|
|
|
#13 |
|
Sv: Når er mobilen ødelagt?Her finner du det som er tilgjengelig av rom-oppdatering og bug-fixer til Diamond: http://www.htc.com/no/supportdownloa...act=sd&cat=all
|
![]() |
|
|