Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Venninnes disputas: kan jeg kle meg med dette?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-10, 00:29   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venninnes disputas: kan jeg kle meg med dette?

Jeg skal til Oslo i morgen - og skal da på en venninnes Disputas. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg. Vaskemaskina vår er i stykker, så jeg kan ikke vaske opp noe jeg kunne tenkt meg å ha på meg heller.

jeg har et sort skjørt, en sort/sandfarget topp i silke og evt sorte støvletter. Er dette alt for vinterish i Oslo i morgen?

(toppen er kortermet, men jeg har med jakke, i og med at vi drar fra 10 grader og regn på morraskvisten)

Gammel 17-06-10, 00:40   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venninnes disuptas: kan jeg kle meg med dette?

det var 6 grader her i går tidlig...
(ja, jeg bor altså i oslo/akershus-området)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 01:06   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Det hørtes veldig fint ut.

Det var småkjølig på morgenkvisten her også. Bor 7 mil øst for Oslo. Men det ble svært godt og varmt utpå dagen.

Gammel 17-06-10, 04:02   #4
Maryan
Aktiv

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maryan er litt kul
Standard

Det høres absolutt ut som om du kan gå med det!

Gammel 17-06-10, 08:50   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venninnes disputas: kan jeg kle meg med dette?

Ikke ta på støvler. Jeg bor sentralt i Oslo og gikk til jobb i ballerinasko i går og i dag (og jeg er på jobb rundt 07.30). Det blir VARMT utover dagen.

Gammel 17-06-10, 08:56   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støvlettene håper jeg du la igjen hjemme. Selv om det var 3,5 grader i går morges så var det 18-20 grader fra formiddagen av. Været er tilsvarende i dag, men varmere nå på morgenkvisten.

Gammel 17-06-10, 09:08   #7
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, støvletter blir altfor varmt. Ha en fin dag!

Gammel 17-06-10, 19:46   #8
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høres bra ut men jeg stemmer i med resten ang støvlettene.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 23:50   #9
toneh
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2010
toneh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ville gått for sko, ja, ellers høres det fint ut.

toneh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 08:00   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel hjemme fra Oslo. jeg hadde støvletter og angret som en hund. Sikker på at jeg hadde en veskebalanse fra knærne og ned som virkelig var skakkjørt.

Heldigvis tilbringte vi jo de siste timene inne på middag - så da gikk jeg uten.

Sånn ellers var turen fin. Jeg holdt på å bli skutt ned av en vill og selvutskytende sjampanjekork etter at vi hadde vært i gamle festsal, men det gikk bra - jeg kjente bare vinden i det den smøg seg forbi kinnet mitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.