|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
8,5 år, 31,5 kg og 135 cmmens jeg er i spørresiget. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cmJeg tror jeg hadde gått for en stol. Ikke mest pga tryggheten (jo litt det også)- men pga at det ikke er så godt å sitte på pute. Ungen får mye bedre støtte sidelengs i en god stol. Vi kjører endel, så det er ofte behov for at de får sove i bilen, og da synes jeg stol funker MYE bedre enn pute. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cmJeg tenker også mest på det med langtur. det var den forestående ferien som gjorde at jeg kom til å tenke på det. Åtteåringen selv vil helst bare ha pute, men det er jo ikke hun som bestemmer. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cmHadde kjøpt ny stol. Så lenge hun har behov for bilsikring, er jo stolen best. Og den kan det være hun trenger 1-2 år ennå.
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cmMaxiCosi beltestolen er nok for liten, tenker jeg. Den er i hvert fall for liten til snart-8-åringen min (ca. 138 og brei over ryggen).
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cmJupp, men da blir det trangt med to andre beltestoler i tillegg.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cmJeg hadde valgt stol. Vår åtteåring sitter i stol og han er stor for alderen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cmMaxi cosien kan ikke brukes lenger. Den er uten trekk og for smal til ei frøken som har arvet sin mors brede skuldre. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cmPolstringen var ikkeeksisterende på setet og derfor ikke særlig god å sitte i. Når den da også er smal om skuldrene ble det for teit å tviholde på den. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cm
Mi snart 8-årige jente er akkurat 140 cm, 32,5 kg og ho sitter såå fint i sitt Maxi cosi rodi xp
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: 8,5 år, 31,5 kg og 135 cmDa er hun nok mer yndig i fasongen enn han der breirygga fyren min.
|
![]() |
|
|