|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
TohjulssykkelLillebror skal få ny sykkel. Han er 3,5 år og har hatt balansesykkel i et par mnd nå. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: TohjulssykkelObs, xxl, sportsbutikker... Du bør kjøpe et sted hvor sykkelen blir montert på stedet har jeg hørt. Altså ikke byggesett fra biltema eller noe sånt.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: TohjulssykkelPoden har DBS Bikerz 12". Den ble kjøpt på sykkelbutikk, og kostet en tusenlapp. Han er straks fem år, liten for alderen, og hadde nok ikke passet på større sykkel enda.
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: TohjulssykkelVi er fornøyd med vår fra obs, har vært i bruk til tre barn.. Riktignok er vi på andre sett støttehjul, de første knakk da en trettenåring skulle prøve sykkelen... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Tohjulssykkel
Makan! Jeg ville klaget. Hvis det ikke står noen advarsel noe sted om at tretteåringer bør holdes unna, så ville jeg muligens saksøkt og alt!
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Er dette den minste størrelsen? 12? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Ja. Det mangler nok ikke så mye på at han kan ha størrelsen over, men han er ikke for stor til den han har enda.
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TohjulssykkelFrøkna mi på 5 år er fortsatt på minste størrelsen, så det er ikke sikkert du trenger ny neste år.
|
|
|
#10 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TohjulssykkelVi betalte 250,- for den minste på XXL. Den var nedsatt fra 998,- Jeg så de hadde samme tilbudet forrige helg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TohjulssykkelVi kjøpte også på xxl, i fjor vår. Tror den kosta ca 300 kroner, og den er fortsatt helt fin, selv med et barn som aldri setter den i garasjen. |
|
|
|
![]() |
|
|