|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gjett hva. Jeg har rotet meg inn her. Tips til dessert?Vi skal ha middagsgjester i morgen. Grille. Jeg kan noen få kaker ganske godt (og de har smakt dem før), men har dere forslag til en utrolig god dessert eller kake jeg kan klare å få til til i morgen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gjett hva. Jeg har rotet meg inn her. Tips til dessert?Har ikke smakt den, men alle skryter veldig av Mad Muff pie som det ligger oppskrift på her inne |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Gjett hva. Jeg har rotet meg inn her. Tips til dessert?
Signerer den, jeg skal lage den til et bursdagsselskap imorgen for en venninne. Veldig enkel å lage og veldig god.
|
|
|
#5 |
|
Originala
|
Sv: Gjett hva. Jeg har rotet meg inn her. Tips til dessert?Mad muff pie er knallgodt! Akkurat nå er jeg i ferd med å lage panna cotta med jordbærsaus. Det er også knallgodt og veldig enkelt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gjett hva. Jeg har rotet meg inn her. Tips til dessert?Flytende sjokoladekake og is er en slager. Den er laget på 10 minutter på kjøkkenet etter hovedretten. Altså sjokoladefondant i vanlig springform.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Gjett hva. Jeg har rotet meg inn her. Tips til dessert?Tusen takk for tips!!! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Gjett hva. Jeg har rotet meg inn her. Tips til dessert?jordbær med fløte eller vaniljeis |
|
|
|
![]() |
|
|