|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Søt og rar
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Jeg har hatt litt problemer med å finne størrelsen min etter barn og greier.
|
|
|
#22 |
|
Søt og rar
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Så det med bildene kan jeg alltids komme tilbake til, Mauser.
|
|
|
#23 |
|
bits and pieces
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Min mentale bh-størrelse er nok litt mindre enn den reelle ja. Føler egentlig ikke at jeg har så store pupper, men med 70G/H alt ettersom så er det litt å samle opp ja.
|
|
|
|
#24 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?
|
|
|
#25 |
|
Hertuginne
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Jeg er mer fornøyd nå enn jeg var da jeg var noen kilo lettere og en del år yngre. Puppene mine er ikke spesielt store nå heller, men jeg synes det er godt å kunne fylle litt ut i klærne. Men nå skal det sies at jeg da jeg var rundt 20 hadde for små pupper til 70A, så at jeg nå bruker 70DD er bare fint. Men de trenger ikke være noe større, altså.
|
|
|
#26 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Kjenner meg igjen. Jeg hadde ikke-eksisterende pupper i mange år, og disse c-cup greiene i frontpartiet er bare ikke meg.
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Det tenkte jeg også.
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 20-06-10 kl 18:25. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Søt og rar
|
Innså med ett at denne kan misforstås på hundre måter
|
|
|
#29 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?I drømme har jeg fremdeles store struttepupper, som jeg hadde for 15 år siden. Etter fire barn og ørten års amming har jeg nemlig ikke det lenger. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Nei, ikke helt. Jeg burda hatt litt større for å skape en illusjon av midje.
|
|
|
#33 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Jeg har samme BH-størrelse som pre barn, men likevel synes jeg de ser mye mindre ut - både med og uten klær. Pussige greier. Det betyr vel at det er alt det som var over cup-en og gav cleavage som er borte.
|
|
|
#34 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Ja, du er av de heldigste, syns jeg |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sviiisj!!
|
Åh! Ja, puppegreiene. Kjerringene/matronene versus plankene, eller noe sånt.
|
|
|
#39 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?Nå er mental og reell størrelse lik: To akkurat passe håndfuller, b-cup.
|
|
|
#40 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Er det samsvar mellom din reelle og din "mentale" bh-størrelse?jeg hadde 70 a da jeg ble kjent med mannnen min hadde det helt til første barn da spratt det opp i sånn cirka c og gikk ikke ned igjen nå etter gravididtet nr 2 er jeg oppe i f cup og til og med denn er litt liten nå. Og nei det er uvant å ikke måtte finne topper som er tre størrelser større en størelsen min fordi jeg ikke for plass til puppene. |
|
|
|
![]() |
|
|