Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPod-hjelp

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 11:22   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

iPod-hjelp

Jeg har besøk av niesen min i dag og lurte på å legge over noen av podens lydbøker på ipoden hennes til sommerferien.

Jeg har begrenset erfaring med ipod. Poden har nettopp arvet en av mormor og det har vært helt greit å bruke iTunes til å legge over lydbøker og annet på den. Men niesen min sin er visst synket med en annen PC. Er det da noen enkel måte jeg kan legge over filer fra vår PC på den uten at alt innhold hun allerede har på den forsvinner?

Please enlighten me!

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 12:41   #2
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ipod hjelp

Da må du bruke et program for å få det av iPoden først. Du kan bruke et som heter Yamipod, hent ut alle filene fra iPoden til Pc'en så kan du synce det tilbake senere. En iPod kan kun synces mot en PC av gangen desverre.

*edit* etter og ha lest innlegget ditt en gang til så ser jeg at det er en dårlig løsning, da vil hun ikke kunne synce hjemme. Da må du nok legge lydbøkene på en CD/DVD/minnepinne så hun kan legge det inn i sin iTunes hjemme.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 15:01   #3
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ipod hjelp

PCn den er synket med er ikke den de har hjemme, men PCn til en bekjent som hjalp henne første gangen det ble lagt inn musikk, så det at den ikke kan synkes opp mot den er nok ikke noe stort problem.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 15:26   #4
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPod-hjelp

Da jeg fikk ny mac i fjor orket jeg ikke å synke trenings-ipoden min på nytt på mange måneder, fordi jeg var så fornøyd med utvalget av sanger. Det var ikke noe problem å overføre en og en låt fra den nye maskinen allikevel. Måtte bare passe på ikke å ha på automatisk synkronisering.

Gammel 22-06-10, 15:26   #5
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPod-hjelp

Er det viktig for henne og synce hjemme? Hvis ikke så ville jeg

1: brukt Yamipod til å ta musikken ut av iPoden og over på din Pc
2: lagt musikken og lydbøkene tilbake.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.