Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kjøpe bæredings nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 14:12   #21
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpe bæredings nå?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Her må jeg protestere. Jeg er ganske liten og spinkel (str. 34), og Beco passer meg godt når man strammer den godt inn. Manduca var helt umulig av samme grunn.

Beco har jeg ikke prøvd, så jeg skal ikke si deg imot. Manduca derimot var for stor, selv om jeg ikke er så spinkel som deg. Ergo passer bedre, men er på grensa til å være stor.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 20:37   #22
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Når hun ikke likte meitai, var det når du bar på magen? Det kan godt hende at hun vil like å bli båret på ryggen med den.

Gammel 22-06-10, 21:10   #23
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi bruker Manduca og Mei Tai til vår jente på 14 mnd. Liker begge deler, men foretrekker MT om vi skal gå langt. En ting jeg liker godt med Manducaen er at man kan krysse skulderreimene når man bærer på magen, slik at man ikke belaster skuldrene like mye. Bærer ikke så mye på magen lengre, bare av og til om vi skal en kort tur. (5-10 min) Hun er ca 9 kg, så det er mest konfortabelt å bære på ryggen.

Gammel 22-06-10, 22:10   #24
Kråkesølv
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2010
Kråkesølv har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ville prøvd en Beco Butterfly 2 Det går fort å få ungen både opp og ned, og den er lettere å få til ryggbæring på en manduca.

Kråkesølv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 23:54   #25
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Tunert: Jeg bar henne på magen. Tror ikke jeg hadde klart å få henne på ryggen i den?
Hun var helt krakilsk i MT, men for meg var den kjempegod. Husker MT jeg lånte av deg til Tuverten. Hun stortrivdes i den! Men ikke hun frøkna her.

Beco Butterfly er svinedyr, er den ikke?

Gammel 23-06-10, 00:00   #26
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Becoen kostet noe sånt som 1600? Men hvis man deler den summen på antall bæretimer, har den vært bortimot gratis her i gården. En tid måtte nemlig snuppa bæres i søvn hver eneste kveld.

Gammel 23-06-10, 00:05   #27
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Her er S i bhg hver dag. Men morgen, ettermiddager og helg er ikke gode. I alle fall ikke når vi er inne. Da vil hun bæres.
Ute går hun helt selv... i en helt annen retning enn oss andre.

Gammel 23-06-10, 00:06   #28
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Vi tar med patapumen på ferie i år til å bære 3-åringen i. Den er rimelig og god og har lang brukstid - du kan bruke toddlervarianten allerede nå, og den holder i hvert fall til hun er fire.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 00:17   #29
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Men hvorfor er patapum så mye rimeligere enn andre alternativer?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.