Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 09:50   #1
Gullmamma
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2010
Gullmamma har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"

hvis det heter det; en sånn som man setter på bordet og bare trer innpå småtteri man skal stryke. Jeg har undersøkt på steder der de selger vanlige brett, jysk, jernia osv. men har ikke hatt noe hell med meg. Noen som vet?

Gullmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 12:32   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"

Jeg sniker her, og lurer på det samme! Om jeg noengang kommer inn i bunaden igjen, hadde den vært kjekk å ha. På den annen side, jeg har to små bunadsjenter i hus, og det at bunadskjortene er mindre betyr bare at de er søtere å se på, ikke lettere å stryke!

Gammel 28-06-10, 13:50   #3
-linda-
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2010
-linda- har et hav av muligheter foran seg
Standard

Dette lurer jeg og på... Har lett på Ikea, der var jeg sikker på jeg skulle finne noe, men de hadde ikke. Jeg fant det i alle fall ikke

-linda- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 14:22   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett det på IKEA. Det var mange som kjøpte sånne da jeg var innom rett før 17. mai.

Gammel 28-06-10, 14:24   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Clas Olson? Eller biltema? De har jo alt.

Jeg fant mitt i kjelleren til mamma :hjelpsom:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 14:40   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 1 fra Ikea og 1 fra Jernia. Jeg har sett på -nille også. Jeg bruker de aldri.

Gammel 28-06-10, 14:44   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikea, ja.
Av og til hadde det vært innmari praktisk med et slikt ett, men jeg har fortsatt til gode å faktisk kjøpe et.

Gammel 28-06-10, 16:16   #8
Lakrisbåt
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2010
Lakrisbåt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, jeg har også sett det på IKEA..

Lakrisbåt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 16:34   #9
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er jeg også på jakt etter. Mener jeg så etter det på IKEA en gang, men da var det ikke helt som jeg var på utkikk etter.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:17   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt mitt på loppis. Var på jakt etter det selv, men fant det ikke i noen butikker. Bruker det aldri da.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:27   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt på Jernia. Det brukes sjelden - mannen gidder ikke bruke det og jeg stryker bare duker.

Gammel 28-06-10, 22:33   #12
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg har et som jeg kjøpte for lenge siden, bruker det aldri, og aner ikke hvor det er, og aner ikke hvor jeg kjøpte det :flere hjelpsomme:

Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 09:45   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sett slike hos Sparkjøp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.