|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"hvis det heter det; en sånn som man setter på bordet og bare trer innpå småtteri man skal stryke. Jeg har undersøkt på steder der de selger vanlige brett, jysk, jernia osv. men har ikke hatt noe hell med meg. Noen som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"Jeg sniker her, og lurer på det samme! Om jeg noengang kommer inn i bunaden igjen, hadde den vært kjekk å ha. På den annen side, jeg har to små bunadsjenter i hus, og det at bunadskjortene er mindre betyr bare at de er søtere å se på, ikke lettere å stryke!
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"Dette lurer jeg og på... Har lett på Ikea, der var jeg sikker på jeg skulle finne noe, men de hadde ikke. Jeg fant det i alle fall ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"Jeg har sett det på IKEA. Det var mange som kjøpte sånne da jeg var innom rett før 17. mai.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"Clas Olson? Eller biltema? De har jo alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"Jeg har 1 fra Ikea og 1 fra Jernia. Jeg har sett på -nille også. Jeg bruker de aldri.
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"Ikea, ja.
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"Ja, jeg har også sett det på IKEA.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"Jeg har kjøpt på Jernia. Det brukes sjelden - mannen gidder ikke bruke det og jeg stryker bare duker.
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Og hvor får man kjøpt et sånt "ermestrykebrett"Jeg har et som jeg kjøpte for lenge siden, bruker det aldri, og aner ikke hvor det er, og aner ikke hvor jeg kjøpte det :flere hjelpsomme: |
![]() |
![]() |
|
|