|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeVi var på date i går, på Renaa Restaurant i Stavanger. Mannen min er kokk og er veldig glad i fine dining, og da sjefen ba ham ta kjerringa med seg ut på middag så ville han gå på den nye restauranten til Stein Erik Renaa. (Kjent fra peppes-reklamen.
Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet) Sist redigert av Fibi : 27-06-10 kl 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeHøres ut som en perfekt date |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeJeg prøvde å sende bildet som mms til mailen, og så ble det et rart format når jeg lagret det på pcen, så jeg får ikke lastet det opp her.
![]() |
![]() |
#4 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeAha...har de bare en meny, eller har de flere retter å velge mellom *har en litt kresen mann* |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeDe har to menyer å velge mellom, den vi hadde (Circus Renaa) som består av kjøkkenets spesialiteter, og så har de en femretters som er sesongbasert. Den så også veldig god ut, men vi valgte å gå for den med flest retter siden vi ikke betaler gildet selv.
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeHøyres heilt fantastisk ut! Og prisen var det jo egentlig ikkje så mykje å seie på, takk i betraktning arbeidet og kunstarten!
![]() |
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeHeldigvis slapp vi å betale regningen selv.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeDen skalldyrsuppepuddinggreia, egget med mango, og torsken kommer jeg aldri til å glemme. Noe så godt er det lenge siden jeg har smakt! Jeg elsker å spise denne type middag, og har vært på litt forskjellige restauranter hist og her. Og hver gang er det en eller to ting som sitter igjen som jeg aldri glemmer. En soppsuppe på cafe de france, piggvar på Søder Hostrup Kro, og en brønnkarsesuppe på Jans er favorittene.
![]() |
![]() |
#10 |
*gjesp*
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
![]() |
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeHøres ut som en fin og kjekk kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeÅåååå det hørtes lovely ut! Det er en ting jeg savner, restauranter med fantastiske smaksmenyer.
![]() |
#13 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeHøres ut som en flott matopplevelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeMener å huske at ca 650 var vin, men er ikke helt sikker. Vi hadde vinpakken til, men man kan også velge viner selv.
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeDet hørtes virkelig fantastisk ut.
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasme
Fullført Oslo Marathon sjølsagt!
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeDet hørtes ut som en fin aften med vidunderlig mat! det må være den ultimate smaksopplevelsen man kan få
![]() |
#20 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Renaa Restaurant i Stavanger - Gastronomisk orgasmeHørtes ut som en fantastisk kveld
![]() |
|
|