|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Crazy familie på bussen i gårI går hadde jeg og ungene vært på et kjøpesenter, også skulle vi bare ta bussen rett ned til der hvor den nye bybanen går fra slik at vi skulle teste den ut. Da vi gikk på bussen kom det en gal (i mine øyne) familie inn på bussen. Moren med 5-6 unger i alderen 6-15 år ca. Med seg hadde de en stappfull handlevogn som tilhørte senteret. (handlevognen altså) De hadde tydeligvis storhandlet. Og nå skulle de hjem. med bussen. sammen med handlevognen.
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Crazy familie på bussen i går.Sweet jesus... Not GOOD
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårKanskje de hadde gjort en avtale med senteret om å få låne og bringe tilbake vogna siden de ikke hadde bil til å bringe varene i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårVeslemøya, problemet var jo at vogna ikke sto i ro i bussen og kunne skade andre. En tung handlevogn som suser rundt, det høres jo ikke bra ut! Bra du sa i fra Randi, men jeg tror nesten jeg ville ha sagt fra til sjåføren med en gang, særlig ettersom andre passasjerer ble skadelidende. Naturligvis kan det være vanskelig å få med seg mye varer hjem uten bil, men dette var ingen god løsning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårHihi jeg lånte en handlekurv her for en stund siden, er ikke lange biten fra butikken hjem og jeg var DØDSFLAU hele veien hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårProblemet med handlevognene er vel at de er umulig å kontrollere på en buss, ingen bremser osv. Livsfarlig rett og slett. Er det ikke skilt på bussene som sier at barnevogner skal holdes forsvarlig under kjøring?
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Crazy familie på bussen i går
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårNoe spess, men det er faktisk mulig å få låne handle vogn, da vi handla stort hver morgen for å lage frokost til 30/50 pønks i hine hårde dager hadde vi avtale med kiwi om å låne en vogn og seff levere den tilbake, men det handlet jo ikke om å ta den med på bussen og la den seile inn i barnevogner da. Med så mange og store unger burde det da være mulig å få bært hjem varene? Eller er det bare jeg som er ond og lar ungene være pakkesel om det passer meg?
![]() |
#14 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Crazy familie på bussen i går.Jøss!
![]() |
#15 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårdet er liksom ikke det ¨å låne/"låne" en handlevogn jeg tenker på, men å ta den med på bussen...
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårJeg hadde irritert meg over en full handlevogn ja, det er vel ikke mulig å holde den i ro når bussen går. Jeg hadde sagt til damen at hun var nødt til å gå av. Og om hun nektet så hadde jeg lempet henne av.
![]() |
#17 |
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårEsme hadde tatt fram tryllestaven tenker jeg...(fortsatt overbevist om at Esme er identisk med mcSnurp)
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårkan jeg få spørre om de var norske?? For feks mannen min hadde vert troendes til noe sånt no. selvfølgelig forklarer man hva som kan skje osv så forstår han jo det men det er liksom ikke noe han hadde tenkt på av seg selv. andre kulturer andre løsninger |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Sv: Crazy familie på bussen i gårMin og han er trønder.....
![]() |
#20 |
![]() Sv: Crazy familie på bussen i går
![]() |
![]() |
|
|