Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fin og god fleecejakke str. 110?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-10, 21:57   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin og god fleecejakke str. 110?

Storebror må ha seg ny fleecejakke.
Den skal (ifg han) helst være grønn eller sort - jeg er åpen for det meste - så fremt den er fin.

MOLOs bjørneklo-jakke synes han selv er stygg - den har han hatt og jeg måtte bare selge den. Nå har han en fra Hummel som både han og jeg er kjempeglad i.

Er det noen som vet om noen stilige? - Og hvilken butikk har stort utvalg av IdaT? De tror jeg nemlig at Storebror kan like.

Eller: Isbjørn of sweden - har de den på salg noen plass, mon tro?

Gammel 27-06-10, 22:02   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin og god fleecejakke str. 110?

P.o.P sine da? De har vel både med og uten vindstopper. Ang. farger så har de i hvertfall sort og marine, grønn er jeg litt mer usikker på, men de har vel stort sett hatt en grønnfarge hver sesong tror jeg?

Gammel 27-06-10, 22:05   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har grønn - jeg var dit for å kjøpe den for noen dager siden, faktisk (etter å ha sett på hjemmessiden at de har grønne) - Problemet var at de var så veldig - VELDIG grønne.

Gammel 27-06-10, 22:10   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

megogmagen har en del Ida t klær.
Vet ikke om de har fleecejakke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 22:12   #5
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

http://www.megogmagen.no/nettbutikk/...&idkategori=22

De hadde en svart med haier på så jeg.

Gammel 27-06-10, 22:15   #6
Chablis
Drømmer

Standard

Cupcake sin likte jeg.

Gammel 27-06-10, 22:16   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Å, ja - cupcake sin var kjempefin.
Jeg fant ut at megogmagen hadde mange ja. Litt skeptisk til den sorte - han ønsker eg jo det som sagt, men gutten er blond, så sort er egentlig ikke HELT fargen.

Gammel 27-06-10, 22:56   #8
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Vi har Bergans (Bolga) sin til begge de to største barna, liker den kjempegodt!
Blå/lysblå til poden.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.