|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Hvor kan jeg laste ned lydbøker?(Til iPhonen, helst, men jeg klarer vel å få dem over fra Mac også).
|
|
|
#2 |
|
Ad astra
|
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?Jeg er ikke så inne på dette, men på Itunes (om jeg har skjønt det riktig) skal man kunne se hvilke lydbøker som er kompatibel med feks Iphone, Ipod osv...Kanskje det kan brukes?
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?Du kan kjøpe lydbøker direkte i itunes. Se under audiobooks |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?Piratebay bruker jeg. Funker fint til iphone det. :banditt: |
|
|
|
#6 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?Du kan laste ned i mp3-format fra www.lydbokforlaget.no. Men det er omtrent like dyrt som å kjøpe lydbøkene på CD, dessverre.
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?Hvis du vil ha noen lydbøker selv, så er det en App til iPhone hvor du kan laste ned engelske lydbøker fra før 1923 gratis. I dag har jeg tilfeldigvis hørt på Polyanna...
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?Du kan kjøpe dem via iTunes, på Bokkilden og på Amazon. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?Det begynner å bli et ganske bra utvalg av norske lydbøker på mp3-cder nå. Slipper å rippe, bare å flytte over filer til spiller/telefon. Bra utvalg av disse på storby-bibliotekene. Du kan søke etter lydbøker og ta med mp3 i friteksten. Treff for Akershus og Oslo her.
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?På bokkilden http://www.bokkilden.no/SamboWeb/side.do?rom=Mp3. Disse koster ca like mye som lydbøker på CD. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?Vi har en pen samling lydbøker på CD, inkludert 3 stk Albert Åberg. Låne?
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?Gjerne låne, Adrienne!
|
|
|
#16 |
|
Administrator
|
Sv: Hvor kan jeg laste ned lydbøker?www.audible.com / www.audible.co.uk er glimrende til engelske titler. Det er stort sett de samme som du finner på iTunes, men med abonnement så blir det langt rimeligere. |
|
|
|
![]() |
|
|