|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hunderfossen?Er det noe særlig for 2-, 8- og 11-åringer? En eller to dager? Andre ting som er verd å få med seg - Barnas Gård, badeland, Energisenteret, bob-banen?
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hunderfossen?Energisenteret ligger inne i hunderfossen, gjør det ikke? (var der i fjor)
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hunderfossen?Vi har kun vært der med relativt små barn og det er en park som passer de minste bra. Men det finnes nok noe for en hver smak ja.
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hunderfossen?Både Energisenteret og klatreparken er for større barn. Klatreparken er virkelig utfordrene, og der kan nok de største barna bruke lang tid. Jeg husker ikke hva som er aldersgrensen, men tror det er ca 10 år. Energisenteret er også spennende, der er det mye å lære og noen artige aktiviteter. Det passer definitivt best for de større barna. Trollfallet er også en aktivitet rettet mot de som er eldre. Det tar ikke lang tid, men er overraskende første gang (anbefales).
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hunderfossen?Jeg har vært der to ganger. Første gangen var jentene 3 og 5 og andre gangen 5 og 7. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hunderfossen?Jeg anbefaler et besøk til Norsk Veimuseum og Norsk Fjellboresprengmuseum (eller hva det nå heter). Sistnevnte er integrert i førstnevnte og ligger ved siden av Hunderfossen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hunderfossen?Jeg fikk tilbakemelding i en annen tråd på at det ikke er så mye å gjøre der for større unger (mine er nesten 9) til at Hunderfossen var noe poeng å prioritere på kjøretur mellom Oslo og Bodø, i hvert fall.
|
|
|
#8 |
|
trenger lading
|
Sv: Hunderfossen?Mine på 6, 9 og 11 år liker seg veldig godt der. Vi er ofte der en gang hver sommer (vi bor ikke mer enn en time unna). Raftingen, "Petra", Energisenteret, Eventyrskipet, Trollfallet er ting som fanger de største.
|
|
|
|
#9 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hunderfossen?Jeg ville dratt på Vegmuseet, det var stooor stas i fjor for lillebror som da var 2,5 år. Storesøster på 6 år likte det også. Enorme dumpere, bittesmå postmann Pat-biler, hyggelig kafé. For 2-åring er dessuten Lilleputthammer en stor suksess. Godt tilpasset små barn, spesielt 2-7 eller noe slikt. Antakelig litt dølt for skolebarn.
|
![]() |
|
|