|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Jeg var jo yngre da, men litt eldre enn de fleste backpackere. Det var likevel ekstremt lett å finne noen å ta en øl eller middag eller crashe med - det var bare å prate med andre som reiste alene.
![]() |
#22 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, aldri.
![]() |
#23 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei det har jeg ikke, men må innrømme at tanken virker forlokkende! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Jeg har reist mye alene før jeg fikk barn, og synes det er helt genialt. Dersom jeg bor på typiske backpacker-steder, blir jeg kjent med utrolig mange flere enn når jeg reiser sammen med noen. Jeg opplever ting mer intenst, på en måte, kanskje fordi jeg er mer åpen for omgivelsene enn hvis jeg er sammen med kjente. Jeg kan bestemme helt selv hva jeg vil - og ikke minst; ikke vil - gjøre.
![]() |
#25 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, ikke helt alene uten å møte venner. Men har reist til steder alene for å treffe venner der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
fri
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Ja, jeg reiste alene på interrail en måned for mange år siden. Traff venner underveis, men var mange steder helt alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei Har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det.
![]() |
#28 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, men jeg kunne absolutt tenkt meg det. Før jeg hadde mann og barn ble det aldri noe av - det var alltid noen som ble med. Nå som jeg har mann og barn kan jeg se langt etter en aleneferie tenker jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, det har jeg ikke.
![]() |
#30 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Jada. Jeg får verken mann eller venner med på den type ferier jeg liker, derfor drar jeg alene. Fulgte Tour de France i 14 dager i 2005, vandret tvers over England i 2008, flere helgeturer med DNT og i september drar jeg til Marokko og Atlasfjellene for bl.a. å gå opp Mt. Toubkal. Har også nettopp vært på en ukes fjelltur i Italia med en gruppe på 20 som ikke akkurat kan karakteriseres som venner i tradisjonell forstand, men som gode turkompiser jeg har blitt kjent med på andre turer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?
Det at du dro med lokalbusser bare til steder du hadde vært før, var det fordi du ville besøke de stedene igjen, eller fordi du ikke turte dra til nye steder?
![]() |
#32 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, det har jeg ikke gjort. Jeg liker en stund alene nå og da, men ute på reiser er jeg typen som synes det er trygt å ha med følge.
![]() |
#33 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan ble det så sosialt? Er du veldig utadvendt?
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Det har jeg ikke, men det hadde vært utrolig deilig. Jeg kunne godt tenkt meg en uke alene i Syden, men hadde ikke klart å være lenger borte fra barna. Sist redigert av Solblomst : 02-07-10 kl 10:05. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
#36 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Alene og alene ... Jeg har jo reist til ei venninne i Oslo noen ganger alene, skikkelig husmorferie uten mann og barn. Det har vært ganske herlig.
![]() |
#37 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, det har jeg ikke. Det er ikke noe som "hindrer" meg i å gjøre det, bortsett fra at både penger og feriedager er såpass begrensede ressurser at jeg prioriterer å bruke dem sammen med mannen min eller venner. Det høres fint ut å reise alene, men for meg høres det finere ut å reise sammen med hyggelig følge som er interessert i de samme tingene, så da gjør jeg heller det. (Men hadde jeg hatt mye mer tid og penger, hadde jeg gjerne tatt noen svippturer på egen hånd innimellom.)
![]() |
#38 |
Introvert optimist
|
Nei, det har jeg ikke. Før jeg fikk barn fristet det ikke, men nå tror jeg nesten ikke jeg kan tenke meg noe jeg heller vil.
![]() |
#39 |
både her og der
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Ja, én gang, men jeg er alt for beskjeden og introvert til at jeg trives med det. Foretrekker å reise sammen med noen, definitivt. (Jeg er heller ikke typen som går på kino eller kafé alene. )
![]() |
#40 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Ja, jeg har vært 5 dager i London alene, og noen dager i USA alene. I USA skulle jeg egentlig være alene i to uker, men så ville glittermannen være med, og godt var det, for det var på den turen vi ble kjærester. Ellers har jeg reist helger og dager litt hit og dit.
![]() |
|
|