Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen med x10 mini/mini pro?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 18:10   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen med x10 mini/mini pro?

Jeg har lyst på en x10 mini pro
Men lurer på om noen har den. eller minien (for de er jo lik uten om at proen har tastatur)
Er det en god telefon?
Tar den greie bilder?
Er android`en grei?Treg?

Gidder ikke kjøpe en telefon om den ikke er no tess:/

Gammel 02-07-10, 18:10   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen med x10 mini/mini pro?

*venter spent*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:32   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er forelsket i minien min, synes at den hadde dårlig batterikapasitet de første dagene men nå blir den bare bedre og bedre.

Jeg synes det er dritkjapp, den åpner programer på ett øyeblikk. Har ikke tatt så mye bilder med den men er fornøyd med de jeg har tatt

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 20:48   #4
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk en SE X10 mini forleden dag. Sålangt er jeg fornøyd.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 21:41   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Er androi`den treeeg?

Gammel 02-07-10, 21:45   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vert i mange butikker i dag for å få tak i denne. Fant den hos expert men de skulle ha ganske mye for den. Mens alle andre sa den ikke kom ut før på tirsdag.

Vil ha Pro fordi jeg liker tastaturet under. Var grei størrelser på tastene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 22:02   #7
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg kjøpte den i dag og så langt veldig fornøyd.
Jeg har ikke kommet så langt med den så har ikke noe utfyllende svar og komme med.

Ang batteriet så står det i bruksanvisningen at batteriet vil begynne utladningen en liten stund etter det er fulladet og vil deretter lades opp igjen etter en bestemt tidsperiode. Dette forlenger batteriets levetid.

Gammel 02-07-10, 22:06   #8
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg har vert i mange butikker i dag for å få tak i denne. Fant den hos expert men de skulle ha ganske mye for den. Mens alle andre sa den ikke kom ut før på tirsdag.

Vil ha Pro fordi jeg liker tastaturet under. Var grei størrelser på tastene.

Jeg prikket deg før jeg så at du ville ha pro for det vet jeg ikke om de hadde.

Gammel 03-07-10, 04:02   #9
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Så vidt sett litt på Pro-en i dag. Virker lovende, og imponerende ut i fra størrelsen...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 03:09   #10
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eldste her kjøpte minien for nokre dagar sidan. Ho er skikkeleg fornøgd så langt. Telefonen er kjempekjapp, god lyd på musikk og filmopptak (gjort på telefon) og fungerar strålande på alle måtar, etter det eg høyrer.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 16:19   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Det jeg spekulerer i er hvordan kamera er...Til å ta bilder med.Har jo ofte med andre kamra og men greit å ta bilde med mobilen for å kan sende der å da som mms

Gammel 04-07-10, 16:26   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg også sikler på den mini pro. Tenker jeg kommer til å kjøpe den.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 19:15   #13
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Honda: Bildene blir bra. Jeg har ikke tatt så mange ennå. Men det ser bra ut sålangt.

Gammel 04-07-10, 19:36   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg bestilt denne og venter i spenning.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 20:46   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Honda: Bildene blir bra. Jeg har ikke tatt så mange ennå. Men det ser bra ut sålangt.

Takk for raport

Da skal jeg jakte i morgen ellers blir det en bestilt på nett

Gammel 04-07-10, 22:23   #16
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Har Minien, helt fin den
Tar greie bilder så lenge lysforholdene er ok.
Kjapp og fin!

Gammel 06-07-10, 02:17   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Er ikke det blitz eller fotolys på den da?
:mener jeg leste at det var det :

Gammel 06-07-10, 02:23   #18
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Kjøpe X10 mini for på fredag, og er så langt kjempefornøyd!!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 09:14   #19
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Er ikke det blitz eller fotolys på den da?
:mener jeg leste at det var det :

Jepp, og en ganske så skarp en også.

Gammel 06-07-10, 09:55   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jepp, og en ganske så skarp en også.

: puste lettet ut: Begynnte å lure på om jeg hadde lest feil

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.