|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Hunderfossen, Lilleputthammer m.mJeg vil jgerne høre deres synspunkt på følgende opplegg:
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hunderfossen, Lilleputthammer m.mLilleputthammer kan fort bli like populært blant barna og ta like mye tid som Hunderfossen. Jeg hadde tatt barnas gård dag 1, og så en hel dag på hver av de andre parkens.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
Sv: Hunderfossen, Lilleputthammer m.mFor mine barn var faktisk Lilleputthammer det morsomste. Men de var da bare 4 og 1,5 år. Vi var der i fjor. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hunderfossen, Lilleputthammer m.mJeg ville planlagt Lilleputthammer første dag, Hunderfossen dag to og Hunderfossen + Barnas gård dag tre. Det er mye morsomt å finne på i Lilleputthammer, jeg var overrasket over hvor morsomt det faktisk var for begge mine.
|
|
|
#5 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hunderfossen, Lilleputthammer m.mLilleputthammer er morsomt for små barn, og min eldste som fyller 7 år i år gleder seg stort til å dra dit igjen. Jeg tilbringer gjerne en dag der med mine to på 3,5 og 7.
|
|
|
#6 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunderfossen, Lilleputthammer m.mKan man leie trekkvogn i Hunderfossen ? Min 12- og 6-åring nekter å ha med joggevognen, selv om den bare brukes til å transportere kjøleboks, svømmetøy og regntøy. Men jeg aner hvem som kommer til å bære på alt mens de løper rund...
|
|
|
#8 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hunderfossen, Lilleputthammer m.mTrekk vogner kan leies i Hunderfossen, og i Lilleputthammer kan de lånes gratis.
|
|
|
|
#9 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunderfossen, Lilleputthammer m.mVi har akkurat vært på Lilleputthammer og Hunderfossen, med to barn på 1 og 4 år. Helt topp! Vi kom fram i 13-14-tia, og brukte resten av dagen på Lilleputthammer. Det var nok for våre barn, da hadde vi gjort alt 4-åringen ville flere ganger.
|
![]() |
|
|