|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Noen tips til LA og Rarotonga, Cook øyene?Mann, barn og jeg flytter snart til Adelaide, Australia og for å bryte opp flyreisen har vi 5 dager i Los Angeles og 16 dager på Rarotonga i Stillehavet. Noen tips? I LA får vi se om vi kan få med oss Disneyland og LA Zoo (vi bor i Burbank nord i LA ikke langt fra zoo), men vi får ta det litt som det kommer. Vet jo ikke hvor slitne små og store er etter flyreisen og tidsforskjellen... Rarotonga håper jeg blir et paradis. Noen som har vært der?? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen tips til LA og Rarotonga, Cook øyene?Ikke vært på Rarotonga, men vurderte faktisk å ta en jobb der for noen år siden. Ser helt fantastisk ut!!
|
|
|
#3 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen tips til LA og Rarotonga, Cook øyene?Rarotonga er nydelig. Jeg var der for ti år siden. Backpacker med slunkent budsjett og lite planer, så jeg har ikke så mange konkrete tips å komme med. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Noen tips til LA og Rarotonga, Cook øyene?Ja, vi har bestilt 4 dg til Aitutaki. Skjønte det var et must til tross for litt av en pris..., men, men, skal man man til paradis så er det vel verdt det |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| cook øyene, los angeles, rarotonga |
|
|