|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie er for menn, kvinner har planerJeg planlegger masse. Surfer på nettet i flere måneder på forhånd, leser historie, restaurantguider, er på lokale forum, tripadvisor osv. Jeg elsker å planlegge. Mannen min elsker at jeg planlegger. Han nyter godt av at vi alltid bor bra når vi er på ferie, spiser på nøye utvalgte spisesteder og får med oss noen "perler" hvor enn vi er. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie er for menn, kvinner har planerJeg er en planlegger, og mannen er ikke så veldig interessert egentlig. Men jeg synes det også er gøy å planlegge litt da, men denne gangen har det vært mye fram og tilbake med booking her og der - men det er jo mest jeg som ikke får bestemt meg... Mannen blir nok fornøyd.
|
|
|
#23 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ferie er for menn, kvinner har planerMannen er bedre på planlegging enn det jeg er, men han er ingen nazi, heldigvis. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Ferie er for menn, kvinner har planerHer er vi like dårlige på planlegging, gitt.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Ferie er for menn, kvinner har planerJeg er ikke en slik kvinne som beskrives her - tvert i mot har jeg de siste fem-seks ukene stadig måtte spørre kjæresten min om når vi skal hva og hvor, slik at jeg ikke dobbeltbooker meg. |
|
|
|
#26 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie er for menn, kvinner har planerJeg synes som enkelte andre her at det er veldig gøy å undersøke en del om feriestedet vi skal til, finne ut hva man kan gjøre der osv. Har f.eks. brukt maaange timer for å finne det perfekte feriehuset for oss i Danmark ett par ganger, og det har jo hele familien hatt glede av. |
|
|
|
![]() |
|
|