|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Levere sofa hvor?Bare sett annonse på Finn.no under gratis så har du noen som sikkert kommer og henter den inne veldig kort tid. Genialt, og en slipper til og med å flytte på den eller kjøre den noe sted selv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Levere sofa hvor?Gjenbruksbutikken jeg vet om her som tar møbler vil plukke selv. Og nå er det ferietid, så da vet jeg ikke om det skjer. Derfor jeg ser etter alternativer. Legger inn annonse på finn nå i håp om at noen henter i dag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Levere sofa hvor?Jeg støtter ideen om Gi bort-annonse i Finn. Jeg husker at naboene gjorde det, og fikk gitt bort alt samme døgnet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Levere sofa hvor?Mener Frelsesarmeen tar gjerne i mot. De kommer og henter selv også.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Levere sofa hvor?Fretex henter ja. Ellers kan du levere på gjenbruksstasjonen på Brobek. Der sorterer de ut det som kan brukes.
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Levere sofa hvor?Vi gav vekk den gamle tv-en (type ikke flatskjerm ...) på Finn.no for litt siden. Gies bort-annonsene er gratis, og det tok under 5 minutter fra annonsen var lagt ut til det ringte en som var interessert. I løpet av 30 minutter var tv-en hentet.
|
![]() |
|
|