|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen? | |||
Jeg har vært med fra oppstarten |
![]() ![]() ![]() ![]() |
80 | 32,13% |
Jeg klikket meg tilfeldig fram hit |
33 | 13,25% |
Jeg hørte om stedet via kjente |
106 | 42,57% |
Annet |
30 | 12,05% |
Deltakere: 249. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg kom med Mayflower, og var her fra starten. Jeg brukte albuene og kom meg i land akkurat før Lille T.
![]() |
![]() |
#22 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
Ja, selvsagt. Det også.
![]() |
#25 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Av disse alternativene hedrer jeg meg selv som at jeg var med fra starten. Det vil si omtrent 3 båt med emigranter fra et annet sted. Ble tipset av en søt Appelsin. Nå skal jeg også finne medlemsnummer.
![]() |
#26 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Det tok meg noen dager før jeg kom meg over fra det Andre Stedet, men jeg tror vi sier at jeg har vært her siden starten.
![]() |
#28 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Skipsrotte på Mayflower.
![]() |
![]() |
#31 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fikk en prikk på det andre stedet med tips om fp.
![]() |
#32 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Må for øvrig nevne at det spesielt var flisespikkingen som ble trukket fram i anbefalingene til meg.
![]() |
![]() |
#37 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Har skjønt at dette er et sted med mange kloke og fine folk - og der vil jeg også være med. Etter en halvtime på FP i går kveld fikk jeg min første aha!-opplevelse og lærte noe nytt ("unntaket som bekrefter regelen"). |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
De første ukene eller månedene må vel kvalifisere som oppstart? Eller trenger vi dato og klokkeslett for når 'oppstart' er avsluttet?
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fant veien hit helt på egenhånd, da jeg googlet et ferieønske og fikk treff på tråder her, begynte å lese rundt om helt andre ting, og fant at dette var et sted jeg kunne like...
![]() |
|
|