|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere som har bestilt fra komplett.noKommer varen til ditt nærmeste postkontor? Jeg klarer ikke å se hvor det står noe om dette.
|
|
|
#2 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Dere som har bestilt fra komplett.noJeg mener å huske at vi kjøpte printeren vår derfra, og den kom med pakkepost på døra. Det er vel de som heter Bring nå? Men det er leeeenge siden, og en printer er litt større enn en telefon.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dere som har bestilt fra komplett.no
Vi pleier å velge hente på pickup-point vi, så jeg vet egentlig ikke. De har pickup-point på Metro senter nå. Man bestiller varen den ene dagen og den er klar til henting dagen etter (dersom det er lagervare selvsagt). Koster kr. 39,- også - veldig greit. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Dere som har bestilt fra komplett.noHvis du ikke bor i nærheten av pick-up point, så få du valget mellom hjem på døren, eller hente på nærmeste postkontor\post i butikk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har bestilt fra komplett.noVi har nettopp fått ps3 derfra, og vi hentet den på postkontoret.
|
|
|
|
#6 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har bestilt fra komplett.noBle postkontoret ja.
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Dere som har bestilt fra komplett.noVi fikk pakka vår på døren i går kveld. veldig greit |
|
|
|
![]() |
|
|