|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen? | |||
| Jeg har vært med fra oppstarten |
|
80 | 32,13% |
| Jeg klikket meg tilfeldig fram hit |
|
33 | 13,25% |
| Jeg hørte om stedet via kjente |
|
106 | 42,57% |
| Annet |
|
30 | 12,05% |
| Deltakere: 249. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg meldte meg jo inn i november 2006. Så tidlig!!!
|
|
|
#142 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg ble tipset av Pamina. Var ikke særlig aktiv Det Andre Stedet, så uroen der gikk meg hus forbi.
2001 og 2001 Sist redigert av Stompa : 05-07-10 kl 23:38. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Dronningen sa jeg måtte komme hit etter jeg ble gravid i 2008.
|
|
|
#144 |
|
Skummelt distré...
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
Dette trodde jeg også, derfor ble jeg overrasket i dag når jeg så at jeg hadde vært med så lenge.
|
|
|
#145 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg ble tipset av en som tidligere var en meget aktiv bruker her men som har vært borte en stund nå.
|
|
|
#146 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Mayflower. Nummer 27.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Er det forresten bare jeg som leser: Hvordan fant du fram til Frognerparken?
|
|
|
#148 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg ble vel invitert inn fra nm da forumet var relativt nytt. Registrerte meg da, men kom liksom aldri i gang. Kom så tilbake av egen fri vilje etter lang tid.
|
|
|
#149 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg har vært med fra ca starten, jeg husker ikke helt hvordan jeg fant fram, men enten via NM eller via et annet forum.
|
|
|
|
#150 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg ble tipset ganske tidlig om FP, men følte jeg hadde nok fora å forholde meg til - ikke før jeg fikk Bråkebøtta meldte jeg meg inn, da jeg hadde forlatt andre steder og følte for å starte på nytt et sted, dog hadde jeg da lusket relativt lenge!
|
|
|
#151 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg ble tipset av en som er medlem, men som overhodet ikke er aktiv selv. Dessuten har jeg møtt hyggelige folk andre steder som er her.
|
|
|
#152 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Stemte "annet" jeg.
|
|
|
#153 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg er veldig lei meg for å være medlem nr 1498, jeg vil være nummer 1500! Det høres mye bedre ut!
|
|
|
|
#154 |
|
flisespikker
|
Lurking het det på Usenet, for eksempel, ja. Jeg begynte så smått å bruke Usenet i 1991, men postet ikke noe før noen år senere, og var ikke ordentlig aktiv før helt mot slutten av 90-tallet. Det er flere andre eks-newsere her på FP, vet jeg.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 06-07-10 kl 01:53. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Oi, blir man yngre av å lurke på Usenet? Jeg vil, jeg vil!
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Skilpadda : 06-07-10 kl 01:53. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Æsjda.
|
|
|
#158 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Fikk en prikk på NM med adressen hit.
|
|
|
#159 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg ble aldri annet enn lurker på news. Det var jo superskummelt.
|
|
|
#160 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Ble tipset av Skilpadda, mener jeg å huske.
|
|
![]() |
|
|