Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
Jeg har vært med fra oppstarten 80 32,13%
Jeg klikket meg tilfeldig fram hit 33 13,25%
Jeg hørte om stedet via kjente 106 42,57%
Annet 30 12,05%
Deltakere: 249. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-10, 23:04   #141
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?

Jeg meldte meg jo inn i november 2006. Så tidlig!!!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:30   #142
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble tipset av Pamina. Var ikke særlig aktiv Det Andre Stedet, så uroen der gikk meg hus forbi.

Tillegg: Nå ser jeg jo at FP var helt ferskt fortsatt da jeg meldte meg inn! Det overrasker meg; jeg fikk veldig følelsen av å komme inn på et veletablert forum og gikk ut fra at det hadde eksistert ei stund.

Sist redigert av Stompa : 05-07-10 kl 23:38.
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:41   #143
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dronningen sa jeg måtte komme hit etter jeg ble gravid i 2008.

Gammel 05-07-10, 23:41   #144
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg ble tipset av Pamina. Var ikke særlig aktiv Det Andre Stedet, så uroen der gikk meg hus forbi.

Tillegg: Nå ser jeg jo at FP var helt ferskt fortsatt da jeg meldte meg inn! Det overrasker meg; jeg fikk veldig følelsen av å komme inn på et veletablert forum og gikk ut fra at det hadde eksistert ei stund.

Dette trodde jeg også, derfor ble jeg overrasket i dag når jeg så at jeg hadde vært med så lenge.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:45   #145
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ble tipset av en som tidligere var en meget aktiv bruker her men som har vært borte en stund nå.

Gammel 05-07-10, 23:46   #146
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Mayflower. Nummer 27.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:47   #147
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det forresten bare jeg som leser: Hvordan fant du fram til Frognerparken? :svime:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:53   #148
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble vel invitert inn fra nm da forumet var relativt nytt. Registrerte meg da, men kom liksom aldri i gang. Kom så tilbake av egen fri vilje etter lang tid.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:54   #149
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært med fra ca starten, jeg husker ikke helt hvordan jeg fant fram, men enten via NM eller via et annet forum.

Gammel 05-07-10, 23:56   #150
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble tipset ganske tidlig om FP, men følte jeg hadde nok fora å forholde meg til - ikke før jeg fikk Bråkebøtta meldte jeg meg inn, da jeg hadde forlatt andre steder og følte for å starte på nytt et sted, dog hadde jeg da lusket relativt lenge! Medlem nr. 2005.

Gammel 06-07-10, 00:14   #151
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble tipset av en som er medlem, men som overhodet ikke er aktiv selv. Dessuten har jeg møtt hyggelige folk andre steder som er her. Jeg bedrev endel lurking før jeg meldte meg inn.

Og så ser jeg at andre skriver lurking. Trodde jeg hadde lært det fra riktig gamle-gamle-gamle dager? Er det sånne gamliser her også?

Gammel 06-07-10, 00:37   #152
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Stemte "annet" jeg.
Så vel først en link i Mim's signatur på Det Andre Forumet.

Surfer på iPhone, så jeg aner ikke når jeg ble medlem eller hvilket nr jeg har. Tipper det er langt bak i rekka.

Gammel 06-07-10, 00:49   #153
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig lei meg for å være medlem nr 1498, jeg vil være nummer 1500! Det høres mye bedre ut!

Gammel 06-07-10, 00:55   #154
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Og så ser jeg at andre skriver lurking. Trodde jeg hadde lært det fra riktig gamle-gamle-gamle dager? Er det sånne gamliser her også?

Lurking het det på Usenet, for eksempel, ja. Jeg begynte så smått å bruke Usenet i 1991, men postet ikke noe før noen år senere, og var ikke ordentlig aktiv før helt mot slutten av 90-tallet. Det er flere andre eks-newsere her på FP, vet jeg.

Sist redigert av Skilpadda : 06-07-10 kl 01:53.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 01:41   #155
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Lurking het det på Usenet, for eksempel, ja. Jeg begynte så smått å bruke Usenet i 1991, men postet ikke noe før noen år senere, og var ikke ordentlig aktiv før helt mot slutten av 90-tallet. Det er flere andre eks-newsere her på FP, vet jeg.

Oi, blir man yngre av å lurke på Usenet? Jeg vil, jeg vil!

/Passer på å linke før hun endrer/

- No. 4 -

Sist redigert av Skilpadda : 06-07-10 kl 01:53.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 01:54   #156
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsjda. Ikke rakk jeg å endre sitatet i tide heller.

Gammel 06-07-10, 01:55   #157
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! Du kan modde, men du kan ikke modde moddingen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 02:36   #158
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Fikk en prikk på NM med adressen hit.

Gammel 06-07-10, 13:16   #159
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ble aldri annet enn lurker på news. Det var jo superskummelt. Det var jo stedet for kverulanter og flisespikkere. Ifølge mine hardcore news-bekjente ble det folksomt der på 90-tallet, ja.

Gammel 06-07-10, 15:55   #160
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Ble tipset av Skilpadda, mener jeg å huske.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.