|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trampoline på steinhellerVi har kjøpt inn trampoline, og planen var å ha dem på steinhellene på framsiden av huset. (Eneste plassen vi har plass til trampoline) Nå ser jeg i bruksanvisningen at trampoliner ikke skal stå på betong, asfalt, steinheller o.l. Er det bare mtp dersom barna faller utfor, eller er det andre grunner? Vi skal jo ha sikkerhetsnett, så de vil ikke falle utfor.
|
|
|
|
#2 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trampoline på steinhellerDa tror jeg hele trampolinen vil "hoppe". Altså at underlaget rett og slett blir for hardt og den flytter seg.
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Trampoline på steinhellerJa, det er nok bare av sikkerhetsgrunner. Jeg vet om flere i området her som har den på asfalt og på terassegulvet. Alle har jo selvfølgelig nett.
|
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Trampoline på steinhellerVi har en tredemølle og til den har vi kjøpt et gulvunderlag. Den gjør at møllen ikke sklir. Kanskje dere kunne gjort noe lignende?
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Trampoline på steinhellerJeg vil tro at trampolinen blir veldig ustabil om den skal stå på hardt underlag, at hele trampolinen vil "hoppe". Jeg ser for meg at det kan være en viss fare for st hele greia velter, hvis man er riktig uheldig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Trampoline på steinhellerVi har satt den opp nå. Den hopper hvertfall ikke når jeg og storebror hopper. Foreløpig er jo barna så små at vi alltid vil være der, så får vi se etterhvert hvordan det ser ut.
|
|
![]() |
|
|