|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Jeg har en iPhone 3G, som madammen skal overta nå i løpet av sommeren.
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Eg spurte IT-avdelinga da eg skulle bestille meg ny telefon og dei var ikkje i tvil, Vent på iPhone4.
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdiglada
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Er ikkje den 5500 da? Eg får min gjennom jobb så pris gir eg blaffen i.
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Jeg venter med å bytte ut min (ubrukelige) HTC til iPhone4 deles ut på jobben. Telefonen min nå velger noen ganger å ikke ringe eller gi beskjed om at det har kommet sms. Jeg venter allikevel.
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Jeg venter på Iphone4
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Jeg endte med 3GS.
|
|
|
|
#11 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Jeg ble frastjålet min 3G i forgårs og kjøpte en 3GS igår for skarve 499 pluss et års binding med det abonnement som jeg i forveien hadde. Da slapp jeg også å skifte mobilnr... Abonnementet koster 100 kr om måneden mer i bindingstiden enn etter, så ialt kom ny iPhone på 1699 kr.
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Jeg vurderer også innkjøp, men slo i fra meg 3 GS da jeg så hvor dårlig kamera det var. Jeg bruker mobilkamera en del. Litt kjipt å gå ned fra 8 pixler til 3 eller hva det nå var. Valget står derfor nå mellom iPhone 4 og Sony Xperia X10.
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Mye tyder på at man ikke bør kjøpe iPhone4 med det første, i følge ymse diverse nettsteder og slakt av det amerikanske forbukerrådet.
|
|
|
#14 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vente på iPhone 4, eller kjøpe 3GS?Jeg venter tålmodig, mens jeg i mellomtiden bruker en tlf som ikke har fungerende skjerm.
|
|
![]() |
|
|