|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dine beste tips for bruk av ManducaJeg fikk min nye Manduca i posten i går, og må innrømme at verken jeg eller minstemor er så veldig tålmodige av oss.
|
|
|
#2 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Dine beste tips for bruk av ManducaJeg har klipsen festet ganske langt oppe, sånn at jeg når den bak nakken når jeg bærer på magen. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Dine beste tips for bruk av ManducaJeg er kanskje ganske myk, for jeg synes ikke det er noe vanskelig å klipse bak mellom skulderbladene i BH-høyde, bortsett fra da jeg hadde på meg dunjakke i vinter.
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Dine beste tips for bruk av ManducaJeg har bare prøvd å bære foran med min, og klarer fint å feste klipsen med en hånd. Da ligger den omtrent mellom skulderbladene. Jeg slakker reima med klipsen på før jeg tar på selen, og når selen er på fisker jeg tak i den med venstre hånd og fester den. Så strammer jeg reima igjen. Det er littegrann pjuklete de par første gangene, men så går det fint!
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Dine beste tips for bruk av ManducaEtt tips for magebæring er å bære med selen i kryss. Det krever litt justering første gangen, men jeg synes det er vesentlig mer komfortabelt enn å tre den på som en bakfrem ryggsekk. Altså selene i kryss bak på samme måte som med en mei tai.
|
![]() |
|
|