Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er disse skoene trashy?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-10, 00:47   #1
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Er disse skoene trashy?

At de er spesielle er jeg enig i, men jeg greier å gå i dem, og jeg får slanke pene legger i dem. Jeg synes de er kule på en spesiell måte, men er de trashy?
Spesielt er nemmelig bare kult, men trashy vil man seff ikke ha

Gammel 09-07-10, 01:10   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er disse skoene trashy?

Ikke trashy. Heller litt prektige, syns jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 01:12   #3
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Glitter.

Gammel 09-07-10, 02:29   #4
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kule, synes jeg. Ikke trashy, i alle fall.

Gammel 09-07-10, 08:49   #5
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Syns faktisk de var stilige,gå med de og vær stolt

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 09:03   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ikke min stil, men ikke trashy heller!

Gammel 09-07-10, 09:04   #7
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ikke trashy, de var kul.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 09:09   #8
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Ikke trashy.

Gammel 09-07-10, 09:26   #9
Fruktflua
Sperret

Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

I mitt hode er de skoene trashy så det virkelig holder.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 09:29   #10
Stekira
Passiv

Standard

Jeg vet ikke hva trashy betyr, men jeg har sett mange "rare" sko som blir så elegante og stilige når man får de på og det kommer an på hva man går med TIL skoene. Jeg elsker sko, noe som har kommet til meg i de siste årene ( er nå 39) og har skjønt at selv om sko kan virke litt spesielle eller rare så kan de gjøre en person både høy og flott og elegant.

Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 09:30   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I mitt hodet er det ikke noe som kan ligne på trashy en gang med de skoene.
Det er noe med knyttingen som får dem til å minne litt om Bestemor Duck-sko, og Bestemor Duck er virkelig ikke trashy, altså.
Jeg tror jeg ser det samme som Glitter. Heller mot prektig enn mot trashy.

Gammel 09-07-10, 10:25   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kule og trenden nå. Dessuten veldig gode å gå i. Har flere slike par.

Gammel 09-07-10, 10:56   #13
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

jepp i mitt hode også. Kommer selvsagt an på hva man tar på av bekledning, men i utgangspunktet så synes jeg det.

Gammel 09-07-10, 10:58   #14
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

er det med åpen tå? Det er min forutsetning for å kalle de trashy. Hvis det er med lukket tå, så tar jeg det tilbake, men de er fremdeles ikke hva jeg vil kalle fine (uten at det bør være noen målestokk altså)

Gammel 09-07-10, 11:01   #15
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

I mitt også. Men jeg er generelt lite glad i kilehæl, ergo ikke særlig trendy.

Gammel 09-07-10, 12:37   #16
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

De har ikke åpen tå, nei. De er litt spesielle framme, med en søm midt på. Det er det som gjør at jeg ikke føler de er altfor frøkenaktige. Åpen-tå sko forstår jeg meg ikke helt på om det ikke er sandaler. Når bruker man dem, liksom?
Jeg tror jeg kjøper dem mens jeg venter på at støvelettene i samme stil kommer inn, jeg:

Gammel 09-07-10, 12:39   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns de er skikkelig trashy, for å være helt ærlig. Og jeg fatter ikke den moten der. Alle går liksom rundt og er litt småhorete.

Gammel 09-07-10, 12:39   #18
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Trashy? De der? Nå så jeg for meg noe gladiatorsandalhelveteaktig, men de der var jo uskyldige nok. Jeg er dog usikker på hvor gode de er å gå i, men det har jo aldri stoppet noen.

Gammel 09-07-10, 12:45   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Støvlettene var mye finere synes jeg

Gammel 09-07-10, 13:13   #20
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Synes de er fine. Jeg kunne tenke meg de som Nekinna har, og lurer på hvor de er kjøpt, hvilket merke?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.