|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I endring
|
Eit døgn på Preikestolen
|
|
|
#3 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eit døgn på PreikestolenJeg ha en fetter som kommer snart på besøk til oss all the way fra Colombia!! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Eit døgn på PreikestolenDet ligger et hotell på Tau, ikke så altfor langt fra preikestolen. Det går busser fra Tau kai til Prekestolen hver dag, mange ganger til dagen. Hotellet heter Lilland Hotell. Ellers er kanskje Prekestolhytta en mulighet?
|
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eit døgn på PreikestolenFy fader, jeg blir helt dårlig av bare av å se på.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Eit døgn på PreikestolenSnakk om maurtue! Jeg har vært der 3 ganger, hver gang sa jeg høyt "dette skal jeg aldri gjøre mer" på vei til toppen.
|
|
|
#9 |
|
Viva la vida
Sv: Eit døgn på PreikestolenUff da, min hjerte banke litt fortere når jeg leser det Iset... Meg eller min man må gå up med min fetter, den andre må være med ungene, men ingen får lov å dingle ingenting!!! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Viva la vida
Sv: Eit døgn på PreikestolenTakk for tips! Jeg lurer på vis det er for lang å kjøre vis vi bor i Stavenger?? Vi kjøre fra Bergen. Hvilken rute kjøre vi?? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Eit døgn på Preikestolen
Det er ikke langt nei, jeg bor ganske nær Stavanger. Det tar vel en times tid fra meg, eller (avhengig av ferjetider og diverse)? Fibi? Ja, utenom de timene det tar å GÅ opp da, det tar vel 2-3 timer avhengig av kondis og sånt. Du kjører inn til Stavanger sentrum og tar Tauferjen derfra, og så er det vel skiltet ganske bra fra kaien på Tau. Eller tar man Oanes-ferjen? Nå ble jeg litt usikker, er så lenge siden.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eit døgn på PreikestolenFlott sted! Anbefales
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 13-07-10 kl 01:11. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Viva la vida
Sv: Eit døgn på PreikestolenTakk takk, det skal sjekkes! Det er min norske man som skal kjøre, men meg, som er ikke norks, må finne fram rute.. men when we get to the road blir an sjefen igen!! hehehe... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
I endring
|
Sv: Eit døgn på PreikestolenBotero: Det er mangen muligheter for å komme seg til Preikestolen om dere velger å finne en plass å bo i Stavanger, men jeg tror at jeg ville ha valgt å la bilen stå i Stavanger, ta Tau ferjen og hoppe på bussen som går til Preikestolhytta. Rett og slett for at parkering der oppe kan være ett sant mareritt til tider, de har annlagt en parkeringsplass til men jeg synes enda at det virker greit å bare hoppe på bussen.
|
![]() |
|
|