|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hm, finnes dette? (flaskevarmer)Som ikke har en dings som må kokes mellom hver gang, og som ikke må brukes på strøm/batteri til bil?
|
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)Skjønte faktisk ikke helt hva du trenger, jeg? Noe som gjør melken varm? Hva med en termos med varmt vann, så kan man helle litt oppi melkeflasken? Eller har dere ikke varmemulighet heller?
|
|
|
#4 |
|
Unik
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)Finnes sånne minivannkokere til en kopp eller to. Finnes også sånn vannkokerstav man setter oppi en metallkopp med vann.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)Vi har en reisevannkoker ett eller annet sted, etter storebror.
|
|
|
|
#6 |
|
Unik
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)Jeg hadde gjort det slik glatt. Er ikke barnet snart 9 mnd? Da slikkes vel på gulvet uansett, da er ikke dette med koking av vann så nøye lenger etter mitt syn.
|
|
|
#7 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)vi bruker melkeerstatning til våre barn, på pakkene der ble vi oppfordret til å gradvis venne barnet/a til å like kald melkeerstatning. Vi blander det nå ut i kaldt vann, men har lest et sted at det ikke er så bra å gjøre dette på grunn av noen bakterier som kan overleve i melkeerstatningen. flaskeposten.org er stedet tror jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Keep calm and trot on
Hvor: Oslo
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)romtemperert ferdigblandet mme på kartong. Evnt om du har en reisevannkoker kan du sette de kartongene litt i varmt vann. Da kan du bruke varmt vann fra springen, ettersom kartongen er tett.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)Storebroren drakk jo de ferdig kartongene romtemperert. Det hadde jo vært det enkleste.
|
|
|
|
#10 |
|
Unik
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)Ved sånne anldeninger så heller jeg io 10-20 ml varmt vann oppi balndingen. Om den blir bittelitt uttynnet en sjelden gang tror jeg ikke har noe å si. Blir jo som å drikke vanlig mmme + litt vann.
|
|
|
#12 |
|
Unik
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)Jeg er en ekte pragmatiker.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hm, finnes dette? (flaskevarmer...)Jeg tror hjernen min har tatt ferie siden sist flaskeperiode. Da var jo jeg og Storebror på laupen konstant. Jeg har nok ikke tålt en vinter inne.
|
|
![]() |
|
|