|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
HH teknisk regntøy til 5-åring?De har tilbud på sett på G-sport nå. Regntøy som før har kostet 999,- nedsatt til det halve. |
|
|
|
#2 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?Jeg har ikke så mye annet å bidra med annet enn at min 2003-unge har hatt regnbukse uten seler siden han var 5. Rett og slett fordi vi ikke fant regntøy med seler som var stort nok til han da. Det har funket som bare det. Veldig fornøyd. Men vi har ikke HH.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?Min bruker str. 116, så regntøy med seler finner vi nok hvis vi leter, men det virker jo litt bedre i forhold til pusting og bevegelighet dette tekniske tøyet. |
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?Mine har vært mentalt ferdige med selebukser ved skolestart. Jeg vet ikke noe om regntøyet dog.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?Min 8-åring er så lang at det ikke finnes med seler lenger. Funker fint for skoleunger ihvertfall. Han har regnbukse både fra HH tec og en vanlig "oljebukse" fra Navigare.
|
|
|
#6 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?Treåringen har hatt HellyTech-buksen og vi er veldig fornøyd med den.
|
|
|
#7 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?
Min var altså for lang for seler da han var 5 år. Fy så sur jeg var der reiste land og strand rundt og lette etter regntøy med seler. Men det gikk veldig greit uten seler, altså. Det var jo egentlig det som var poenget mitt da.
|
|
|
#8 |
|
Ute på tur
|
Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?Jeg har kjøpt dette regnsettet til min 5 åring, men vi har enda ikke fått testet det. Uavhengig av det, så har han brukt to delt vårdress i år, og det har fungert helt utmerket, og han er også en søler.
|
|
|
#9 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?Jeg har det settet du snakker om til begge gutta mine, og jeg er veldig fornøyd. De har vært ute i skikkelig rufse vær, og det fungerte veldig bra
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: HH teknisk regntøy til 5-åring?Det kan hende det er et tilbud som finnes bare her, og jeg tror den største størrelsen jeg så var 122, og da bare med rød jakke og grå bukse. Men den rødfargen kunne jeg godt hatt til lillebror, for den var ikke bringebærrød. |
|
|
|
#12 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?
Det var på en kampanje for en del uker siden, så det kan være at det er litt rester som er igjen rundt omkring..
|
|
|
|
#13 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH teknisk regntøy til 5-åring?Vi bruker de buksene til alle ungene. 1, 3 og 7 åringen.
|
|
![]() |
|
|