Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

HH teknisk regntøy til 5-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-10, 22:16   #1
Left
Passiv

Standard

HH teknisk regntøy til 5-åring?

De har tilbud på sett på G-sport nå. Regntøy som før har kostet 999,- nedsatt til det halve.
Jeg kjøpte ikke, for buksa har ikke seler, men lurer på om det er nødvendig?

Han er jo en gris av natur, men allikevel? Trenger de seler når de begynner å bli så store?

Noen som har erfaring på holdbarhet? Hvor lang tid tar det før man må reimpregnere osv.? Og blir det raskere hull enn i vanlig regntøy?

Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:20   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: HH teknisk regntøy til 5 åring?

Jeg har ikke så mye annet å bidra med annet enn at min 2003-unge har hatt regnbukse uten seler siden han var 5. Rett og slett fordi vi ikke fant regntøy med seler som var stort nok til han da. Det har funket som bare det. Veldig fornøyd. Men vi har ikke HH.

Gammel 13-07-10, 22:33   #3
Left
Passiv

Standard

Min bruker str. 116, så regntøy med seler finner vi nok hvis vi leter, men det virker jo litt bedre i forhold til pusting og bevegelighet dette tekniske tøyet.

Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:40   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine har vært mentalt ferdige med selebukser ved skolestart. Jeg vet ikke noe om regntøyet dog.

Gammel 13-07-10, 22:40   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min 8-åring er så lang at det ikke finnes med seler lenger. Funker fint for skoleunger ihvertfall. Han har regnbukse både fra HH tec og en vanlig "oljebukse" fra Navigare.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:49   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Treåringen har hatt HellyTech-buksen og vi er veldig fornøyd med den.

Gammel 13-07-10, 22:49   #7
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Min 8-åring er så lang at det ikke finnes med seler lenger. Funker fint for skoleunger ihvertfall. Han har regnbukse både fra HH tec og en vanlig "oljebukse" fra Navigare.

Min var altså for lang for seler da han var 5 år. Fy så sur jeg var der reiste land og strand rundt og lette etter regntøy med seler. Men det gikk veldig greit uten seler, altså. Det var jo egentlig det som var poenget mitt da.

Gammel 13-07-10, 22:50   #8
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt dette regnsettet til min 5 åring, men vi har enda ikke fått testet det. Uavhengig av det, så har han brukt to delt vårdress i år, og det har fungert helt utmerket, og han er også en søler.

Gammel 13-07-10, 23:17   #9
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Jeg har det settet du snakker om til begge gutta mine, og jeg er veldig fornøyd. De har vært ute i skikkelig rufse vær, og det fungerte veldig bra

Gammel 14-07-10, 00:33   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt nysgjerrig på tilbudet, jeg. Vet du om det er et lokalt tilbud eller noe som gjelder hele landet? Finner det ikke på nettsidene.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 07:55   #11
Left
Passiv

Standard

Sv: HH teknisk regntøy til 5-åring?

Det kan hende det er et tilbud som finnes bare her, og jeg tror den største størrelsen jeg så var 122, og da bare med rød jakke og grå bukse. Men den rødfargen kunne jeg godt hatt til lillebror, for den var ikke bringebærrød.

Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 08:41   #12
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg er litt nysgjerrig på tilbudet, jeg. Vet du om det er et lokalt tilbud eller noe som gjelder hele landet? Finner det ikke på nettsidene.

Det var på en kampanje for en del uker siden, så det kan være at det er litt rester som er igjen rundt omkring..

Gammel 14-07-10, 22:16   #13
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: HH teknisk regntøy til 5-åring?

Vi bruker de buksene til alle ungene. 1, 3 og 7 åringen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.