|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Hva gjøre i sommerferien til neste år?Ferien i år var ikke akkurat en braksuksess
|
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Foreldrene mine har leid feriehus i Danmark til oss alle i år. 23000 for en uke, ti soveplasser, badebasseng, solarium, steamdusj, boblebad, badstu, internett, tv, dvd, sandvolleybane, møblert lekehytte, trampoline, lekeplass ute...
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Leie hus i varmere strøk, med leiebil. Det ble billigere for oss i år enn å reise på typisk chartertur. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år håper jeg at jeg kan ta med meg barna og reise sammen med familien til søsteren min til Hellas. Det hadde vært supert. Badeferie ville passet ypperlig neste år, selv om Norgesferien i år så langt slett ikke er så verst.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Sannsynligvis blir det sydenferie og hyttetur på Sørlandet også neste år, selv om jeg har blitt litt fristet av en bekjents bilder på facebook fra en tur til Florida, med en ukes cruise etterpå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år har jeg lyst på en tur til Spania. Eller noen uker i Nord-Italia langs vinmarker og små enotecaer. Eller en flott hytte på sørlandet. Eller bilferie i England med slott og rosehager.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år har jeg full ferie, så da satser jeg på at det blir feriehusleie i Hellas et eller annet sted, for minst 2 uker. |
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?He he, neste år er langt fram.... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi er trege med å planlegge ferie. Men jeg regner med at det i allefall blir en uke i fjellet, gjerne på samme sæter som vi var i år. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Korpset til poden skal visstnok til england et sted neste sommer. Så da går ei uke der. Så har vi vært utsatt for et mas uten like om legoland, så jeg tenker det blir en tur dit. Og kanskje en uke hos familie på østlandet i samme slengen, og da holder det med reisevirksomhet om sommeren. Så får vi se om vi får til varmere strøk høst eller vår.
|
|
|
#13 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Jeg drømmer om Sardinia
|
|
|
#14 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi planlegger også tur til Sardinia, utenfor høysesong, kanskje i august. I juli blir det kanskje leie av hytte på Sørlandet, alternativt hytte /feriehus i to uker i Danmark. I år ferierer vi ikke.
|
|
|
#15 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi har en nydelig og stor hytte på hånden. Planen er at vi skal være der i 3 uker til neste år. Vi har kommet i kontakt med hytteeier gjennom venner som har hytte i nærheten, og har fått en fin pris. Båt med 30 hk motor inkludert. Vi har ikke startet årets ferietur ennå, men jeg gleder meg allerede til neste år.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Ungane vil veldig gjerna til Legoland, så eg reknar med at da blir 1 veka i Danmark. Og så blir da vel besøk hos familie på østlandet og i trøndelag, muligens kombinert med dein Sverigetur.
|
|
|
#17 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Jeg skal jobbe en uke før jeg starter årets ferie, så neste års planlegging ligger enda langt fram i tid.
|
|
|
#18 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vet hva jeg vil, men det tar 2 dager å kjøre. Og etter årets korte kjøreferie tatt i betraktning så frister det ikke. Må dessuten koordineres med pappa sin ferie.
|
|
|
|
#19 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?
Vi har feriert to ganger på Jylland. Har leid hus gjennom sologstrand.dk og vært veldig fornøyde. Det et jo utrolig mye å gjøre på denne øyen. Det kryr jo av fornøyelsesparker, dyrehager, badeland etc.etc. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi har sommerhus i Kragerø der vi tilbringer noen uker hver sommer, i tillegg reiser vi litt. Er glad i Cananda, men det er dyrt og ganske slitsomt å få hele flokken over, så neste år blir det nok en litt mer familievennlig ferievariant. |
|
|
|
![]() |
|
|