|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Hvilke klesmerker har du best erfaring med?På generell basis: Hvilke merker opplever du at har best kvalitet
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Jeg er fornøyd med kvaliteten på klærne fra HM som jeg kjøper til ungene.
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Innetøy: HM, Cubus, Lindex og Laredoute er vi fornøyd med. Ikke alt fra alle, selvsagt, men jeg kjenner alltid på kvaliteten/sjekker stoffblandingen før jeg handler. Kjøper noe fra Molo og Polarn O Pyret også, men jeg synes ikke alltid det er verdt prisen i forhold til f.eks. HM.
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Om pris og kvalitet henger sammen? Nei, jeg synes ikke det egentlig. Det vil si, de aller billigste merkene er sjelden de beste, men de er ikke nødvendigvis de dårligste heller.
|
|
|
#5 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Innertøy: Polarn holder veldig bra, HM er stort sett greit, men fine tights til snuppa ser utvasket ut etter 1.vask. De andre kjedebutikkene har jeg liten/ingen erfaringer med. Har litt fra me too, katvig, fransa som også er helt ok. Claire sine bomullsgensre holder seg også fint, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Jeg har jente på vel 4 år: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Vi har jente på (snart) 2,5 år.
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Ja, pris og kvalitet henger sammen. Jeg kjøper ikke klær fra kjedebutikker pga variasjonen i kvalitet.
|
|
|
#9 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Nå er vel det meste av tøyet til gutta fra H&M. Der syns jeg buksene holder seg ganske bra, men gensere og t-skjorter blir skeive og utvaska.
Sist redigert av star : 21-07-10 kl 12:24. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Ja, pris og kvalitet henger sammen mener jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Jøss. Jeg leser til øyet blir stort og vått og lærer stadig noe nytt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Innetøy: Katvig, Molo, Nova Star, NoaNoa, Aya Naya, Småfolk, Hollys, Hjorth, Moonson, Phister & Philina og P.OP er jeg mest fornøyd med. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Innertøy/barnehagetøy: H&M kan funke greit, men jeg synes det er ganske stor kvalitetsforskjell fra plagg til plagg. En genser holder seg fint, mens en annen blir stygg i vask. I tillegg er det for vanskelig å finne plagg uten grimme figurer på. Men når søsteren min jobber der i ferier, så blir det billig. Ellers synes jeg Joha og Reima har gode basisgensere. Sånne ensfargede, litt smale i passformen. Holder seg bedre i vask. Mexx sine er også gode, men de er så vide i fasongen.
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Minsten har mye innertøy fra Cupcake, Wheat, Minymo og Joha, ser jeg.
|
|
|
|
#15 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilke klesmerker har du best erfaring med?Jeg er kresen på kvalitet og design, er veldig bevisst på hva jeg handler og gjør aldri lenger bomkjøp. Jeg kjøper noe tøy på Hennes hver sesong, de har f.eks noen eco-merkede enkle bomullsgensere som har vært fine til Lillebror. Jeg har også funnet enkelte plagg fra Lindex. Ellers har begge mine yngste barn flere gensere fra Småfolk, bukser fra Nova Star (elsker passformen og reguleringsmulighetene), tøy fra MeMini, Katvig, Chill Norway, Wheat og Mini A Ture, Pomp de Luxe og My Cinnamon Girl. Handler også noe tøy i utlandet til de minste, de har derfor tøy fra Levis, Gap, Polo, Gymboree og Tommy Hilfiger. |
|
|
|
![]() |
|
|